زمان : 15 Mordad 1391 - 10:42
شناسه : 55305
بازدید : 11387
هشتمین نفر آزمون سراسری: برای موفقیت، هیچ وقت دیر نیست هشتمین نفر آزمون سراسری: برای موفقیت، هیچ وقت دیر نیست

 'سینا امینی بهابادی' كه دوران راهنمایی و دبیرستان را در مدارس تیزهوشان یزد تحصیل می كرده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطالعه و پشتكار می تواند ضامن موفقیت دانش آموزان و هر جوان ایرانی باشد.

وی كه پدرش مشاور حقوقی و مادرش خانه دار و زادگاه اصلی اش شهر بهاباد استان یزد است خانواده را پس از توكل به خداوند، عامل اصلی موفقیت خود می داند.

نفر هشتم آزمون سراسری كه دیپلم خود را با معدل 20 پشت سر گذاشته افزود: بجز در پایه دوم دبیرستان كه با معدل 94/19 قبول شدم در بقیه دوران تحصیل از ابتدایی تا پایان پیش دانشگاهی را با معدل 20 پشت سر گذاشتم.

وی پشتكار و تلاش مضاعف خود، حمایت معلمان دلسوز و همراهی دوستان خود را از دیگر عوامل موفقیت خود در این زمینه اعلام كرد.

امینی یادآور شد: طی چند ماه گذشته كه خود را برای كنكور آماده می كردم 12 ساعت در شبانه روز مطالعه داشتم .

وی معلم خصوصی نداشته و فقط در كلاس های آموزش آزاد شركت داشته اما مهمترین عامل موفقیت خود را پشتكار و جدیت خود اعلام می كند.

این دانش آموز موفق، رشته پزشكی را آرزوی دوران كودكی خود دانست و گفت: به رشته بیوتكنولوژی هم علاقه دارم و آرزو دارم در دانشگاه تهران ادامه تحصیل بدهم.

هشتمین نفر رشته تجربی آزمون سراسری به كسانی كه علاقه مند به ورود به دانشگاه هستند توصیه كرد در راهی كه در پیش گرفته اند احساس خستگی نكنند و با اعتماد به نفس و پشتكار و تكیه بر لطف خدا در این راه گام بردارند.

پدر سینا هم در گفت و گوی كوتاهی گفت: از هیچ كوششی برای موفقیت پسرش دریغ نكرده است.

امینی افزود: این تلاشها مادی نبوده هر چند كتابهای مورد نیاز فرزندم را تهیه می كردم اما پشتكار و تلاش خودش عامل موفقیت وی بوده است.