زمان : 15 Mordad 1391 - 10:39
شناسه : 55299
بازدید : 10078
مربی های رسمی ضمن خدمت سالانه 120 ساعت و مربیان حق التدریس سالانه  60 ساعت آموزش تکمیلی می بینند . مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد؛ مربی های رسمی ضمن خدمت سالانه 120 ساعت و مربیان حق التدریس سالانه 60 ساعت آموزش تکمیلی می بینند . مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در راستای هفته ملی مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه های این اداره کل پرداخت .

یزدفردا :مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در راستای هفته ملی مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه های این اداره کل  پرداخت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد حبیب الله کارگر در این گفتگو به آموزش ضمن خدمت مربیان اشاره کرد و گفت : مربی های رسمی ضمن خدمت سالانه 120 ساعت و مربیان حق التدریس سالانه  60 ساعت آموزش تکمیلی می بینند .

وی اثرگذاری آموزش های فنی و حرفه ای در تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسیار مهم دانست و افزود : با توجه به داشتن مربیان مجرب و امکانات و تجهیزات موجود،این تأثیر گذاری می تواند از این ناحیه بسیار مهم و قوی باشد چنانچه تاکنون نیز رضایت بخش بوده است .

کارگر در ارتباط با برنامه های این اداره کل در ایام تابستان به اجرای طرح مهارت ماندگار در آموزشگاه های آزاد استان ، اجرای طرح مهندسان فردا برای رده سنی 7 تا 20 سال و برگزاری دوره های ساخت پنجره های دو جداره UPVC  عنایت کرد .