زمان : 12 Mordad 1391 - 01:01
شناسه : 55097
بازدید : 8652
رئیس شورای اسلامی شهر  طبس، دو انتصاب جدید دستگاه قضایی شهرستان را تبریک گفت. رئیس شورای اسلامی شهر طبس، دو انتصاب جدید دستگاه قضایی شهرستان را تبریک گفت.

طبس- سرپرستی یزدفردا: در پی انتصاب قاضی "غلامحسین توکلی" بعنوان رئیس جدید دادگستری و "عبالجواد پارسافر" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس، رئیس شورای اسلامی این شهر در پیامی مراتب تبریک خود را اعلام داشت.

در پیام "سیدعنایت الله قریشی" آمده است:

برادران ارجمند: آقایان توکلی و پارسافر

سلام علیکم

احتراما ضمن گرامیداشت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تهنیت حلول ماه مبارک رمضان، ماه مهربانی و میهمانی خدا، بدینوسیله مراتب تبریک خود و دیگر اعضای معزز شورای اسلامی شهر طبس را به سبب انتصاب شایسته حضراتعالی در سمت های ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس صمیمانه تبریک می گویم.

ضمن تقدیر از تلاش بیدریغانه قضات محترم آقایان "حسین رحیمی زاده" و "سیدعلی اصغر رفاهی" که در پست های خویش یادگاران خدمتی ارزشمندی بجای گذاشتند، قطعآ این جایگزینی که نشان از شایستگی، درایت، تعهد بالای دینی و انقلابی با توجه به سابقه درخشان خدمتگزاری شما برادران عزیز در عرصه قضاوت و تلاش در برقراری امنیت و سلامت اجتماعی بوده و می باشد افقی مقبول و مطلوب در دستگاه قضائی شهرستان طبس به دنبال خواهد داشت و برای مردم ولایتمدار شهرستان طبس که هر روز شاهد رشد و اعتلای نیروهای ارزشی در مدیریت های حساس می باشند همچون گذشته نویدبخش اعتلای امنیت، آرامش و آسایش اجتماعی و ارتقاء سلامت فکری و فرهنگی جامعه خواهد بود.

در پایان از اهتمام و جدیت موثر آن بزرگواران در دستگاه قضائی طبس و نیز تلاش های به موقع و مفید در کمیسیون های مقرر در قانون شهرداری ها کمال تشکر را دارم، بی شک این اعمال خالصانه رضای خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

دوام و توفیق، عزت و سرافرازی تان را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.

سیدعنایت الله قریشی

رئیس شورای اسلامی شهر طبس