زمان : 11 Mordad 1391 - 10:59
شناسه : 55055
بازدید : 8119
نشست آموزشی «وقف و روابط عمومی»در یزد برگزار شد+عکس خبری نشست آموزشی «وقف و روابط عمومی»در یزد برگزار شد+عکس خبری با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی استان نشست آموزشی «وقف و روابط عمومی»در یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات،  ماه مبارک رمضان  را فرصت مناسبی جهت بهره مندی از فیوضات معنوی برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی در هر مجموعه و نهادی نشان دهنده شخصیت آن دستگاه می باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه افزود: در تعریف روابط عمومی از سه مولفه مهم تبادل، اطلاعات و احساسات می توان نام برد.

حاتمی شناخت مخاطبین دستگاه را از وظائف روابط عمومی برشمرد و تاکید کرد: روابط عمومی قوی باید ظرفیت و ساختار های شنیدن را در خود ایجاد کند تا اثر گذار بوده و مجموعه را به رشد برساند.

وی اعتماد سازی به اخبار و گزارش ها ، تسهیل روابط درون دستگاه ،ارتباط بین مدیریت و کارکنان ، جمع آوری بازخورد ها و برنامه ریزی در جهت شناساندن دستگاه مربوطه به جامعه  را از رسالت های روابط عمومی دانست.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به تعریف وقف افزود: در گذشته کلیه خدمات اجتماعی توسط سنت حسنه وقف ارائه می شده و امروز ثمرات این موقوفات ورقبات در راه نیات واقفین خیر اندیش مصرف خواهد شد.

حاتمی در پایان بعضی از احکام مورد نیاز در رابطه با وقف را بیان و همکاری و اطلاع رسانی بیشتر مسئولین روابط عمومی ارگان های مستقر در اراضی موقوفه را در رابطه با احکام وقف خواستار شد.

اجرای تواشیح توسط گروه مدیحه سرایی ثامن الحجج و جمع بندی سید عبد المجید قائم محمدی رئیس روابط عمومی استانداری یزد از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 در پایان نماز جماعت مغرب و عشا ء اقامه و حاضران روزه خود را در فضایی صمیمی افطار کردند.

گفتنی است این نشست با همکاری روابط عمومی های استانداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در تاریخ 10 مرداد 91 و در محل سالن خیام هتل صفائیه یزد برگزار شد.