زمان : 10 Mordad 1391 - 14:28
شناسه : 55008
بازدید : 6470
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی – کاربردی فنی و حرفه ای یزد پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی – کاربردی فنی و حرفه ای یزد

یزدفردا:سرپرست دانشگاه علمی – کاربردی فنی و حرفه ای استان یزد گفت : در مهر ماه سال جاری این مرکز آموزشی در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی فناوری مکانیک خودرو دانشجو می پذیرد.

 مهدیه کارگر دهقانی اظهار کرد : دانشگاه علمی – کاربردی آیت الله خامنه ای یزد در ماه های مهر و بهمن سال گذشته پذیرش دانشجو داشته است که در حال حاضر 40 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند .

وی در ادامه گفت : این دانشجویان در دو رشته تعمیرات مکانیکی و تعمیرونگهداری خودرو به صورت کاردانی پودمانی پذیرش شده اند .

دهقانی ابراز کرد : در سال جاری برای پنج رشته جدید از جمله کاردان فرش دستباف ، کاردان عکاسی ، کاردان حرفه ای تصویر برداری ، کاردان حرفه ای طراحی و دوخت و تکنولوژی لباس و مهندسی فناوری مکانیک خودرو در خواست شد که با دو رشته  کاردان فرش دستباف و مهندسی فناوری مکانیک خودرو  موافقت گردیده است .

وی خاطر نشان کرد : بعد از مرکز تربیت مربی کشور ، دانشگاه علمی – کاربردی فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای اولین مرکز آموزشی علمی – کاربردی آموزش فنی و حرفه ای است که مجوز پذیرش دانشجو در مقطع مهندسی را کسب نموده است .