زمان : 08 Mordad 1391 - 20:51
شناسه : 54926
بازدید : 5730
رئیس بیمارستان گودرزیزد:ازطرح پزشک خانواده استقبال می کنیم/ابهامات رفع شود که پزشکان دغدغه ای  نداشته  باشند استقبال بیمارستان های خصوصی یزداز طرح پزشک خانواده (2): بیمارستان موقوفه گودرز یزد رئیس بیمارستان گودرزیزد:ازطرح پزشک خانواده استقبال می کنیم/ابهامات رفع شود که پزشکان دغدغه ای نداشته باشند

یزدفردا "منیره زارع زاده خبرنگار بهداشت و درمان :رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد در رابطه با طرح پزشک خانواده اظهار داشت : طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری یکی از مواردی است که تمام مراکز دولتی و خصوصی را در بر می گیرد که بیمارستان موقوفه گودرز به عنوان بخش خصوصی از اجرای این طرح استقبال می کند.
 
دکتر محمدرضا منتظری دراین گفتگو بر مدیریت هر چه بیشتر توریسم درمانی و ارجاع بیماران استانهای همجوار به استان یزد تاکید کرد و افزود: با انجام این مهم همکاری بخش خصوصی نیز جلب شده و با موافقت بیشتر همراهی خواهند کرد.

رئیس بیمارستان موقوفه گودرز خاطرنشان ساخت: از آنجا که این مرکز درمانی با هدف خیر مشغول ارائه خدمات است و از سوی دیگر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی یزد که با محوریت عدالت در سلامت مشغول ارائه خدمات هستند انتظار داریم حمایت های بیشتری از مراکز درمانی خصوصی داشته باشند.
وی اظهارامیدواری کرد: با ایجاد زیرساخت های لازم و رفع نقاط ضعف قبل از اجرای نسخه 02 این طرح به شکل صحیح و کامل اجرایی گردد.

دکترمنتظری یادآورشد: با حمایت های دانشگاه علوم پزشکی یزد از بخش خصوصی استرس های همکاران بخش خصوصی کاهش یابد.

مسئول فنی و رئیس بیمارستان موقوفه گودرز همچنین خاطرنشان ساخت: در مجموع این طرح برای بیمارستانهای غیرانتفاعی صددرصد شفاف  نیست لذا امیدواریم با همکاری و حمایت های ریاست دانشگاه علوم پزشکی یزد این ابهامات رفع شود چراکه با انجام این مهم پزشکان هیچ گونه دغدغه ای جهت اجرای این طرح نداشته و به شکل صد دردصد از این طرح حمایت می کنند.