زمان : 08 Mordad 1391 - 17:03
شناسه : 54922
بازدید : 12949
دکتر میرمحمدی خبرداد:همزمان با روز پزشک اولین ویزیت پزشک خانواده در یزد انجام می‌شود دکتر میرمحمدی خبرداد:همزمان با روز پزشک اولین ویزیت پزشک خانواده در یزد انجام می‌شود

یزدفردا، منیره زارع زاده خبرنگار بهداشت و درمان/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد از اجرایی شدن نسخه ۰۲ پزشک خانواده از ابتدای شهریور ماه جاری همزمان با سالروز پزشک در یزد خبرداد

دکتر سیدجلیل می‌رمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار یزدفردا، ضمن اشاره به مطلب فوق اظهارداشت: در حال حاضر ثبت نام پزشکان عمومی متقاضی در یزد به اتمام رسیده و هم اکنون ثبت نام پزشکان متخصص و فوق تخصص آغاز شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد راهبردی نسخه ۰۲ پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری با حضور استاندار یزد گفت: در این نشست به افزایش همکاری و تعامل کلیه ارگانهای مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی یزد جهت اجرایی شدن با کیفیت این طرح ملی تاکید شد.

دکترمیرمحمدی همچنین یاآورشد: در این نشست استاندار یزد خواستار اطلاع رسانی شهروندان از سوی سازمان صدا و سیما و رسانه‌ها در خصوص این طرح ملی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر گردید سازمانهای بیمه گر هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را نسبت به عقد قرارداد با پزشکان و اجرای این طرح انجام دهند.

وی همچنین عنوان داشت: استاندار یزد در این نشست ضمن تاکید بر اطلاع رسانی زوایای مختلف این طرح برای مردم خواستار برگزاری جلساتی با حضور فرمانداران و روسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها و همچنین ارائه گزارشات عملکرد در ایناین رابطه به ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده شهری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان با بیان این مطلب که همچنین در این نشست دانشگاه علوم پزشکی یزد موظف شد تا جلساتی با حضور معاون سیاسی و امنیتی و فرمانداران شهرستان‌ها برگزارنماید اظهارامیدواری کرد: با انجام اقدامات لازم شاهد جهت اجرایی شدن هر چه بهتر و کامل‌تر این طرح ملی همزمان با سالروز پزشک باشیم.