زمان : 08 Mordad 1391 - 13:27
شناسه : 54917
بازدید : 10325
دکتروفائی نسب با اشاره به طرح پزشک خانواده:بیماران خاص نگران نباشند! دکتروفائی نسب با اشاره به طرح پزشک خانواده:بیماران خاص نگران نباشند!

یزدفردا، منیره زرع زاده برنگار بهداشت و درمان/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به نسخه ۰۲ پزشک خانواده و نظام ارجاع گفت: بیماران خاص هیچ گونه نگرانی در خصوص مشکلات دارویی و درمانشان نداشته باشند چرا که ارجاع این بیماران از سطح یک به سطح ۳خدمات امکان پذیر است

دکترمحمدرضا وفائی نسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار یزفردا، اظهارداشت: در نشستی که به منظور تشریح و تبیین وضعیت بیماران خاص در اجرا نسخه ۰۲ پزشک خانواده و نظام ارجاع با حضور مسئولان انجمن‌های بیماران خاص در محل استانداری یزد برگزار شده بود مقرر شد؛ بیماران خاص که باید به صورت مرتب و مستقیم به پزشک متخصص مراجعه کنند در مسیر نظام ارجاع حذف می‌شوند و هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی ادامه داد: بیماران خاص همچنین هیچ گونه نگرانی در خصوص قیمت داروهای خود نداشته باشند چرا که با اجرای این طرح وضعیت پرداختی دارو‌ها نیز به شکل فعلی خواهد ماند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین خاطرنشان ساخت: در ادامه این نشست به کلیه سوالات مسئولان و نمایندگان انجمن بیماران خاص پاسخ داده شد.