زمان : 28 Esfand 1385 - 09:20
شناسه : 5487
بازدید : 720
پيام استاندار به عنوان تقدير از شور مهمان نوازي پيام استاندار به عنوان تقدير از شور مهمان نوازي

پيام استاندار به عنوان تقدير از شور مهمان نوازي

 

 

بسمه تعالي

 

اللهم انا نرغب اليك في دوله كريمه تعز بها الاسلام و اهله

 

خداوند سبحان را سپاسگزاريم كه به ما توفيق داد تا در پايان سال 85 و در طليعه سال نو ميزبان رياست محترم جمهوري اسلامي و هيئت محترم دولت باشيم و با تصويب  110 مصوبه در زمينه هاي مختلف رشد و توسعه استان  و رفاه عمومي به عنوان هديه سال نو به مردم خوب و هميشه در صحنه دارالعباده يزد ارزاني داريم.

 

اين سفر پربركت موجب شناخت بيشتر مديران عالي نظام از پتانسيلهاي استان و انگيزه براي تحرك و كوشش و پويايي همه خدمتگزاران و مديران استان گشت و موجي از اميد و نشاط را در مردم عزيز آفريد.

همدلي دولت با مردم و صفا و صميميت رياست محترم جمهوري و صبر و تحمل و شكيبايي و خستگي ناپذيري ايشان درس هاي ارزنده اي براي ما بود.

 

من در اينجا لازم مي دانم از نماينده محترم ولي فقيه، نمايندگان محترم استان، ائمه جمعه، روحانيون، مديران و خدمتگزاران صديق استان نهايت سپاسگزاري بنمايم و به ويژه از مردم شريف و مومن كه با اشتياق و شور حضور خويش؛ وحدت و همدلي و مهمان نوازي خويش را ابراز نمودند و موجبات ياس بدخواهان را فراهم آوردند نهايت تشكر و تقدير را داشته باشم،براي همه اين عزيزان آرزوي توفيق و عزت و سلامتي مي نمايم.

 

بي شك از اين پس ما خويش را با عزمي راسختر آماده خدمت بيشتر به مردم مي دانيم و اميدواريم با اقدام به اجراي مصوبات دولت كريمه موجبات شكوفائي و اعتلاي بيشتر استان را فراهم آوريم.

 

انشاء الله

 

ابوالقاسم عاصي استاندار يزد