زمان : 07 Mordad 1391 - 17:29
شناسه : 54843
بازدید : 8402
تبریک تابش به مناسبت قهرمانی تیم نوجوانان فوتبال ساحلی کوثر اردکان در مسابقات قهرمانی کشور تبریک تابش به مناسبت قهرمانی تیم نوجوانان فوتبال ساحلی کوثر اردکان در مسابقات قهرمانی کشور

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس، قهرمانی تیم نوجوانان فوتبال ساحلی کوثر اردکان در مسابقات قهرمانی کشور را تبریک گفت

نماینده مردم اردکان و نایب رئیس اول فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی ، قهرمانی تیم نوجوانان کوثر اردکان در مسابقات فوتبال ساحلی نوجوانان کشور را به بازیکنان و کادر فنی و اجرایی این تیم تبریک گفت.

"دکتر محمدرضا تابش" در تماس تلفنی با سرپرست این تیم، با تبریک کسب این موفقیت، تلاش و همت ورزشکارانی که با بضاعت اندک مادی ولی با تلاش و تعصب و جنگندگی توانستند مقام قهرمانی را کسب و برای استان یزد و شهرستان اردکان افتخارآفرینی کنند را شایسته تقدیر دانست.

وی حفظ و نگهداری از این دستاورد را امری مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان ورزش استان و شهرستان و کسب آمادگی بیشتر، شاهد توسعه و موفقیت بیش از پیش این ورزش و ورزشکاران آن باشیم.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی اردکان نیز با تشکر از حمایتهای نماینده مردم اردکان از ورزش شهرستان و این تیم، خواستار تداوم این حمایتها شد.  

لازم به ذکر است تیم كوثر اردكان توانست در نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر نوجوانان كشور که با حضور هشت تیم و به میزبانی استان یزد برگزار شد به مقام قهرمانی دست یابد.