زمان : 07 Mordad 1391 - 17:26
شناسه : 54841
بازدید : 13936
مدیرکل ارشاد یزد بر برگزاری کنگره‌ای در خور شأن وحشی بافقی تاکید کرد مدیرکل ارشاد یزد بر برگزاری کنگره‌ای در خور شأن وحشی بافقی تاکید کرد

یزدفردا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبا اشاره به برگزاری کنگره وحشی بافقی گفت:با برگزاری کنگره بزرگداشت این شاعر گام مفیدی در راستای معرفی مفاخر ایران به ویژه وحشی بافقی به سراسر دنیا برداشته خواهد شد.

بهرام عبدالحسینی دردومین نشست شورای سیاستگذاری کنگره وحشی بافقی اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت مسئولان کشوری و استانی کنگره‌ای در خور شأن وحشی بافقی برگزار شود.

وی گفت:این کنگره به منظور شناسایی مفاخردر سطح ملی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود:با تشکیل کمیته علمی و پژوهشی این کنگره و مشخص شدن اعضاء، به زودی فراخوان مقاله برای کنگره وحشی بافق در موضوعات مختلف منتشر  می‌شود.

عبدالحسینی اظهارداشت:تاریخ دقیق برگزاری این کنگره با تصمیم‌گیری در جلسات بعدی به زودی اعلام می‌شود که این زمان تا اوایل سال 92بیشتر طول نخواهد کشید.

گفتنی است دردومین نشست شورای سیاستگذاری کنگره وحشی بافقی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان یزد، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسئولان محلی شهرستان در بافق برگزار شد و اعضا به بیان دیدگاه‌های خود در مورد برگزاری هرچه بهتر این کنگره پرداختند