زمان : 27 Esfand 1385 - 14:45
شناسه : 5481
بازدید : 1459
برگزاري اولين بازارچه محصولات فرهنگي و صنايع دستي استان يزد برگزاري اولين بازارچه محصولات فرهنگي و صنايع دستي استان يزد

برگزاري اولين بازارچه محصولات فرهنگي و صنايع دستي استان يزد

روابط عمومي انجمن دوستداران و حافظان خشت خام از برگزاري اولين بازارچه محصولات فرهنگي و صنايع دستي استان يزد از تاريخ 2 فروردين تا 12 فروردين در مصاحبه اختصاصي با سايت يزد فردا خبر داد.

رضا خسروي مدير روابط عمومي اين انجمن افزود: هدف از برگزاري اين بازارچه رونق و توسعه صنايع دستي و فعاليتهاي فرهنگي در محل بافت قديم يزد مي باشد و اينگونه برنامه ها از اولويتهاي كاري اين انجمن در سال 1386 خواهد بود.

وي افزود: هرچند در اولين گام سازمان ميراث فرهنگي يزد به علت نمايشگاهي كه در محل دبيرستان ايرانشهر دارد همراهي با اين انجمن نداشته است ولي با توجه به شناخت از مديريت اين سازمان داريم اميدواريم در سال 1386 تعامل اجرائي و مناسبتر با انجمنها و دوستداران ميراث داشته باشند و آقاي سيفي شخصاً پيگير درخواست مالي انجمن از رياست ميراث كشور (آقاي مشائي كه نظر مساعد و بسيار خوبي داشتند) باشند و به جواب خوب و مناسب برسد. 

وي در  ادامه گفت : محل برگزاري اين بازارچه فرهنگي صنايع دستي بافت قديم يزد و جنب موزه سكه حيدر زاده و روبرو پليس توريست (خانه راس الحسيني) مي باشد و از ساعت 9 صبح الي 16 خواهد بود و در روز دوم فروردين در ساعت 9 صبح با حضور مديريت و مسئولين سازمان ميراث فرهنگي – صنايع دستي و گردشگري استان و علاقه مندان افتتاح خواهد شد. 

خسروي  در پايان اضافه كرد: براي اولين بار در استان يزد كليه علاقه مندان و دوستداران ميراث فرهنگي اعم از مهمانان نوروزي –گرشگران - توريستها - همشهريان محترم مديران و مسئولين مي توانند با تكميل و ارائه مدارك درخواست كارت سبز دوستداران و حاميان ميراث يزد را در محل بازارچه را تكميل و ارائه نمايند

يزدفردا