زمان : 06 Mordad 1391 - 16:15
شناسه : 54809
بازدید : 5284
اجرای طرح معرفت افزایی ویژه اساتید در دانشگاه پیام نور استان یزد اجرای طرح معرفت افزایی ویژه اساتید در دانشگاه پیام نور استان یزد

یزدفردا :برای دومین سال دانشگاه پیام نور استان یزد شاهد حضور اساتید در طرح ضیافت اندیشه (طرح معرفت افزایی) ماه مبارک رمضان است.

به گزارش یزدفردا : حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی صدرالساداتی با اشاره به ایام فراغت از تحصیل برای اساتید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان گفت: این طرح امسال با استقبال خوب اساتید روبرو شده است و با توکل به خدا فضایی معنوی در این ماه پرخیر و برکت خواهیم داشت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان یزد در ادامه به استقبال خوب دانشجویان از طرح مذکور نیز اشاره کرد و گفت: طول دوره برای اساتید مدت 10 روز و برای دانشجویان 16 روز می باشد.

"صدرالساداتی" خاطر نشان کرد: در این دوره 100 نفر از اساتید دانشگاه حضور دارند که 70 نفر اساتید مرد و 30 نفر از اساتید خانم می باشند.

وی گفت: در این طرح اساتید علاوه بر بهره گیری از محتوای طرح معرفت افزایی در کارگاه نقد فیلم، کرسی آزاد اندیشی، محافل انس با قرآن، شبی با خانواده شهدا، مباحث اخلاقی اسلامی و ... شرکت می نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه دارای دو رویکرد آموزشی و فرهنگی است که تلفیق این دو رویکرد در حرکت به سمت اسلامی شدن دانشگاه ها موثر خواهد بود.

"صدرالساداتی" متمرکز بودن طرح ضیافت اندیشه را در افزایش کیفیت آن موثر دانست و گفت: کشوری مانند ایران که بیشتر جمعیت آن را جوانان تشکیل می دهد و با هجمه های همه دنیای کفر به مقابله برخواسته نیاز به هزاران الگوی علمی و فرهنگی همچون شهید چمران، شهید آوینی، شهید مطهری، شهید احمدی روشن و ... دارد که از بطن همین دوره ها سلاح علم را به سمت منافع غرب نشانه روند.