زمان : 24 Esfand 1385 - 23:34
شناسه : 5471
بازدید : 1749
احمدی نژاد در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران یزد : مسئولان اولویت هر فرصت را به خانواده شهدا و ایثارگران بدهند احمدی نژاد در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران یزد : مسئولان اولویت هر فرصت را به خانواده شهدا و ایثارگران بدهند
احمدی نژاد در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران یزد : مسئولان اولویت هر فرصت را به خانواده شهدا و ایثارگران بدهند

ملت ايران تا ابد مديون خانواده‌هاي ايثارگر است

«پيروزي از آن ملت ايران است»



به گزارش یزدفردا  به نقل از روابط عمومی استانداری یزد :رئیس جمهور گفت : مسئولان بدانند که اولویت اول هر کار و هر فرصت با خانواده های شهداست، این یک حداقل وظیفه است و اگر مدیر و مسئولی درب اتاقش به روی مردم به ویژه ایثارگران باز نباشد، از این دولت نیست.




محمود احمدی نژاد در بیست و ششمین سفر استانی خود در جمع خانواده های شهدا و ایثاگران یزد ، دستاورد رشادت ها و مجاهدت های شهدا و ایثارگران را فراتر از استقلال، تمامیت ارضی، حفظ آزادی و سرافرازی ملت ایران خواند و گفت: تمام این دستاوردها بسیار درست است اما آثار و برکاتی که در سایه انقلاب اسلامی از این دستاوردها حاصل شده بسیار بالاتر از این هاست.


رئيس جمهورافزود: در جامعه ای که انسان ها و خودخواهان عالم بر آن حاکم هستند و سعی دارند به جوامع بقبولانند که بدون نیاز به پیامبران وخدا می توان در این جهان ، جامعه سعادتمند را برپا کرد ، عملکرد شهدا مشخص می شود.

احمدی نژاد تصریح کرد: آنها بر افکار و اندیشه ملت ها با ترفند و طراحی و هجوم تبلیغاتی براندیشه دینی تاختند و با مکاتب ساخته دست بشر این موضوع را ترویج کردند که با احکام دینی نمی توان جامعه ای سعادتمند برپا کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط که کسی امید نجات نداشت و انسانیت، غیرت و شرف از بین رفته بود امام عزیز ما قیام کرد و شهیدان وجانبازان و ایثارگران وفادار ترین و امین ترین دوستان امام بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شهیدان و جانبازان و ایثارگران در اوج مظلومیت و غربت با دست خالی در مقابل همه دنیای دنیاپرستان ایستادند و دروغ های بزرگ آنها را شکسته و ریشه این مکاتب دروغین را سوزانده اند گفت: امروز امواج آرمان شهیدان ما در حال گرفتن تمام دنیا است.

وی گفت : امروز موج بیداری ملت ها به سمت دین وخدا پرستی یک موج توفنده و برای جبهه مشرکین و مستکبرین یک موج خانمان برکن است.

احمدی نژاد افزود: امروز حاصل مجاهدت شما خانواده های شهدا وایثارگران و فرزندان شما، دنیا را در آستانه یک انقلاب و تحول عظیم قرار داده است و شهدا در عرصه جهانی یک پرده ضخیم از غفلت و جهالت را شکسته و راه نورانی اسلام را در مقابل بشریت باز کرده اند.

رئیس جمهور کار شهدا را یک کار پیامبری و یک خیزش و بعثت جدید در ادامه رسالت پیامبر اسلام خواند و گفت: تا زمانی که این بیداری و عشق و شور در ملت ما وجود دارد پیروزی های این ملت پی در پی خواهد بود.

وی افزود: دشمنان خیال می کنند با حنجره درانی و بالا و پائین پریدن می توانند در عرصه سیاسی و علمی ملت ما را متوقف کنند اما آنها مانند خاشاکی می مانند که درامواج گرفتار و اسیرند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: آنها تنها یک زور اقتصادی و تبلیغاتی دارند که هر جا کم ناتوان می شوند زور خود را به رخ ملت ها می کشند که دیگر آن زور هم کارساز نیست واین قدرت ها امروز در فرهنگ، اقتصاد و سیاست به بن بست رسیده اند و بزرگترین بن بست بشریت اندیشه های مادی آنهاست.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما و ملت ما بدهکار خانواده های شهدا وایثارگران هستیم، گفت: امروز بشریت مدیون شهدا و امام شهدا است زیرا اگر آنان نبودند ظلمت همه را بلعیده بود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ما تا ابد مدیون شهدا وایثارگران هستند گفت: سوز دل و اشک یک فرزند شهید و فداکاری یک جانباز را با هیچ مقیاس مادی نمی توان سنجید و مسئولان هم در همه جای ایران باید دلشان را مدیون و موظف بدانند وامروز اگر امتیاز و فرصت تصمیم گیری وجود دارد حاصل مجاهدت شهدا وایثارگران است.

احمدی نژاد خانواده شهدا و ایثارگران را مالک انقلاب وکشور خواند وگفت: مسئولان بدانند اولویت اول هر کار و هر فرصت با خانواده های شهداست، این یک حداقل وظیفه است و اگر مدیر و مسئولی وجود دارد که درب اتاقش به روی مردم به ویژه ایثارگران باز نیست همه بدانند آن مسئول از این دولت نیست.

وی افزود: خانواده شهدا صمیمی ترین خانواده انقلاب است واستاندار باید یک گروه مشورتی از همین خانواده را مامور رسیدگی به امور خانواده های شهدا و ایثاگران کند و در هر فرصت، اشتغال، مسکن اولویت با خانواده های شهدا و ایثاگران باشد.