زمان : 03 Mordad 1391 - 17:59
شناسه : 54674
بازدید : 5930
بازدید اساتید دانشگاه پیام نور از آسایشگاه جانبازان و معلولین استان یزد بازدید اساتید دانشگاه پیام نور از آسایشگاه جانبازان و معلولین استان یزد

یزدفردا"در اولین روز از ماه مبارک رمضان تعداد 25نفر از اساتید دانشگاه پیام نور از آسایشگاه جانبازان و معلولین یزد بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان یزد اساتید دانشگاه با هدف تجدید عهد با آرمان‌هاي مقدس حضرت امام(ره)، شهدا و جانبازان، از آسايشگاه، جانبازان یزد بازديد کردند.

در اين اقدام نوع دوستانه كه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار گرديد و یکی از فوق برنامه های ویژه طرح ضیافت اندیشه اساتید بود، تعداد 14 نفر از برادران اساتید و تعداد 11 نفر از خواهران اساتید به همراه معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولین برگزاری طرح ضیافت با هدايايي معنوي به ديدار جانبازان هشت سال دفاع مقدس شتافتند تا با اين حركت، بار ديگر با اين عرشيان به جا مانده از كربلاي ايران تجديد ميثاق نمايند.

شايان ذكر است در اين ديدار اساتید از نزديك در جريان وضعيت سلامت روحي و جسمي جانبازان كه يادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند قرار گرفتند و با خاطرات این عزیزان به فیض رسیدند.