زمان : 24 Esfand 1385 - 09:42
شناسه : 5462
بازدید : 588
احمدي‌نژاد با بيان اينكه مسئولان در همه جاي ايران بايد خود را مديون و موظف بدانند كه به خانواده‌هاي ايثارگران خدمت كنند احمدي‌نژاد با بيان اينكه مسئولان در همه جاي ايران بايد خود را مديون و موظف بدانند كه به خانواده‌هاي ايثارگران خدمت كنند

رئيس جمهوري در جمع خانواده‌هاي ايثارگران يزد:

ملت ايران تا ابد مديون خانواده‌هاي ايثارگر است

 رئيس جمهوري با تأكيد بر اينكه ملت ايران تا ابد مديون خانواده‌هاي ايثارگر است گفت: نسل‌هاي آينده هم مديون اين ايثارگري هستند و هرچه عزت، خوبي، شجاعت و زيبايي در آينده اتفاق بيفتد همه مديون اين ايثارگري هستند.

 محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان كه امشب (چهارشنبه) در جمع خانواده‌هاي ايثارگران، شهدا و جانبازان سخن مي‌گفت، اظهار داشت:‌ در خصوص نقش شهدا، خانواده شهدا با شما صحبت كردن فقط يادآوري دانسته‌هاي شماست. چرا كه خود در كانون اصلي پوشش فرهنگ ايثارگري قرار داريد.
وي به نقش بي‌بديل ايثارگري، جانبازي و شهادت‌طلبي در جامعه اشاره كرد و گفت:‌ بعضي‌ها تصور مي‌كنند نقش اين فداكاريها، تضمين استقلال ايران، موجب حفظ آزادي و سرافرازي ملت ايران، حفظ سرزمين مقدس ايران از سلطه و تجاوز بيگانگان شده است اين حرفها مطالب درستي است اما آثار و بركات اين فداركاريهاي به مراتب بالاتر از اين حرفها است.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه كاري كه شهدا كردند اين بود كه در عرصه جهاني يك پرده ضخيم از جهالت را شكستند و راه نوراني اسلام را در مقابل بشريت باز كردند تصريح كرد: به فضل الهي و تا زماني كه همين بيداري، عشق و شور در ملت ما وجود دارد پيروزي‌ها پي‌درپي خواهند بود.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي تصريح كرد: زورگويان عالم خيال مي‌كنند مي‌تواند دور هم بنشينند تصميمي بگيرند تا جلوي انديشه و پيروزي ملت ايران را بگيرند آنها خيال مي‌كنند كه مي‌توانند در عرصه سياسي و علمي ملت ايران را متوقف كنند اما آنها ديگر حرفي براي گفتن در دنيا ندارند.
رئيس جمهور زور تبليغاتي و نظامي زورگويان را اهرم فشار آنها در دنيا عنوان كرد و افزود: آنها هرجا كم‌ مي‌آورند از آن به نفع خود استفاده مي‌كنند اما به فضل الهي آن زور هم ديگر كارساز نيست و آنها در فرهنگ، اقتصاد، سياست و حتي در افغانستان، عراق، لبنان، فلسطين و آفريقا در بن‌بست قرار دارند.
وي انديشه زورگويان عالم را به بن‌بست رسيده خواند و گفت:‌ بزرگترين بن‌بست بشريت انديشه آنها است و به فضل الهي آينده نزديك از آن انديشه شما (ملت ايران) و راه پيامبر عزيز اسلام است.
رئيس جمهور با بيان اينكه اين نيست كه فقط ملت ما مديون خانواده‌هاي ايثارگر هستند تصريح كرد:‌ امروز بشريت مديون شهدا و امام ما است چرا كه اگر اين انقلاب، امام و ياران امام نبودند ظلمت‌ها همه را بلعيده بودند و نسل‌هاي پي‌درپي را به قعر لجن فرو برده ‌بودند.
وي با تأكيد براينكه ملت ايران تا ابد مديون خانواده‌هاي ايثارگر است گفت: نسل‌هاي آينده هم مديون اين ايثارگري هستند و هرچه عزت، خوبي، شجاعت و زيبايي در آينده اتفاق بيفتد همه مديون اين ايثارگري هستند.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه مسئولان در همه جاي ايران بايد خود را مديون و موظف بدانند كه به خانواده‌هاي ايثارگران خدمت كنند اظهار داشت: اگر امروز اختيار و فرصت تصميم‌گيري براي مسئولان وجود دارد همه حاصل مجاهدت ايثارگران است.
رئيس قوه مجريه خانواده‌هاي ايثارگران را صاحب و مالك انقلاب اسلامي و كشور عنوان كرد و گفت:‌همين امروز نيز فداكارترين اقشار همين خانواده‌هاي ايثارگران هستند و مسئولان بايد بدانند اولويت هر كار خانواده‌هاي ايثارگران است و اين يك وظيفه مي‌باشد.
وي افزود:‌مديراني كه در استانها هستند بايد در اتاقشان به روي عموم و به‌ويژه ايثارگران باز باشد و اگر مديري درب اتاقش به روي ايثارگران بسته باشد اين مسئول از آن اين دولت نيست.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: پيامبران آمدند تا به بشر بگويند سعادت فقط و فقط از مسير اجراي احكام الهي مي‌گذرد و اگر جامعه و انسان سعادتمند مي‌خواهيد تنها راه اجراي دستورات الهي است.
رئيس جمهور با بيان اينكه از حدود دويست سال قبل قدرت‌هاي در دنيا به نقطه‌اي رسيدند كه در افكار عمومي و انديشه ملت‌ها نكته‌اي را جا انداختند كه بدون نياز به پيامبران و خدا مي‌توان در اين جهان جامعه سعادتمند را برپا كرد و آنها براساس انديشه و تمايلات مادي خود انديشه‌اي را برپا كردند كه ما در طول تاريخ سراغ نداريم.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه در شرايطي كه همه به اين انديشه تن داده بودند و تسليم شده بودند و اميدي براي نجات نبود امام دست خالي و يك‌تنه قيام كرد، خاطرنشان ساخت:‌ ايثارگران وفادارترين ياران و امين‌ترين دوست‌دار امام بودند و در اوج مظلومت و غربت با دست خالي در مقابل دنياي دنياپرستان ايستادند.
رئيس جمهور تأكيد كرد: همه ابزار، تبليغات و قلم‌ها در يك صف و در مقابل امام و يارانش كه دست خالي بودند قرار گرفتند اما امام و يارانش ايستادند و اين دورغ بزرگ را شكستند و ريشه اين مكاتب بزرگ را سوزاندند.
وي با تأكيد براينكه 28 سال پس از انقلاب امروز امواج آرمان‌هاي شهدا همه دنيا را مي‌گيرد گفت:‌ موج بيداري و حركت‌ ملت‌ها به سمت دين مي‌باشد و تقاضا براي حاكميت دين براي جبهه مشركان يك موج در هم شكننده مي‌باشد.

يزد فردا - فارس