زمان : 02 Mordad 1391 - 09:48
شناسه : 54596
بازدید : 2241
دکتر رحیمی خبرداد: اساتید دانشگاه علوم پزشکی یزد بیشترین شرکت کنندگان طرح ضیافت اندیشه طرح ضیافت اندیشه اساتید و دانشجویان در حال برگزاری دکتر رحیمی خبرداد: اساتید دانشگاه علوم پزشکی یزد بیشترین شرکت کنندگان طرح ضیافت اندیشه

یزدفردا، منیره زارع زاده خبرنگار بهداشت و درمان/

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید و دانشجویان از ۱ لغایت ۱۵ ماه مبارک رمضان در این مرکز دانشگاهی خبرداد

دکتر محمدرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار یزدفردا، ضمن بیان این مطلب که ۱۶۰ نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی یزد در این طرح ثبت نام کرده‌اند اظهارداشت: از بین اساتید ثبت نام شده از دانشگاههای سراسر استان در این طرح، اساتید دانشگاه علوم پزشکی یزد بیشترین شرکت کنندگان را تشکیل داده‌اند.

وی مکان برگزاری کلاسهای اساتید گروه بالینی را در محل بیمارستان‌ها و اساتید علوم پایه را در محل سالن باقرالعلوم (ع) دانشگاه متبوع عنوان کرد و گفت: دوره کلاس‌های اساتید طی ۱۰ روز از ساعت ۸ لغایت ۱۲ برگزار می‌شود.

دکتر رحمیی ادامه داد: برای اساتید در دو بخش بینش سیاسی و مباحث تعلیم و تربیت دوره‌های آموزشی ویژه و برنامه‌های گسترده فرهنگی در نظر گرفته شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به برگزاری طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان تصریح کرد: در بخش برادران ۷۰۰ دانشجو در این طرح شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۵۰نفر را دانشجویان ساکن در خوابگاه را تشکیل می‌دهد، همچنین در قسمت خواهران نیز ۰۶۵ نفر از دانشجویان دختر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: محل کلاسهای براران واقع در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید صدوقی یزد و کلاسهای خواهران در محل دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌گردد.

دکتر رحمیی آشنایی با منابع انسانی، تفسیرقرآن، انقلاب اسلامی، اخلاق اسلامی (مهارت‌های زندگی) را از مهمم‌ترین محورهای این طرح عنوان کرد و افزود: گذراندن دو واحد از این دروس الزامی بوده و به عنوان دروس عمومی دانشجویان محسوب می‌گردد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان برپایی کلاسهای همچون؛ نقد فیلم، آموزش قرآن و مسائل تربیتی را از دیگر برنامه‌های این طرح ویژه دانشجویان برشمرد.

به گفته دکتر رحیمی این طرح با حضور اساتید استانی و اساتید حوزه علمیه قم در حل برگزاری است.