زمان : 01 Mordad 1391 - 12:18
شناسه : 54550
بازدید : 2194
 جذب ۱۰ میلیارد تومانی خیرین سلامت در مجتمع درمانی شهیدصدوقی یزد ظرف ۲ سال گذشته دکتر میرمحمدی اعلام کرد: جذب ۱۰ میلیارد تومانی خیرین سلامت در مجتمع درمانی شهیدصدوقی یزد ظرف ۲ سال گذشته

یزدفردا، منیره زارع زاده خبرنگار بهداشت و درمان/

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد از ۱۰ میلیارد تومان جذب خیری در مجتمع درمانی شهیدصدوقی یزد ظرف ۲ سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا، دکترسیدجلیل می‌رمحمدی با اشاره به نخستین بیمارستان جامع زنان کو. ثر استان یزد واقع در این مجتمع بیمارستانی گفت: این مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی، اولین بیمارستان دولتی تازه ساز ویژه زنان در کشور می‌باشد و این در حالی است که سایر بیمارستان‌های تخصصی زنان کشور پس از تغییر کاربری به بیمارستان تخصص زنان تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به دارابون این مرکز به اکثریت رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی زنان افزود: در معدود رشته‌های فوق تخصصی متخصصین مرد به همکاری متخصصین زن در این مرکز درمانی به ارائه خدمات می‌پردازند که در آینده نزدیک این مهم نیز مرتفع می‌گردد.

دکترمیرمحمدی همچنین اظهارداشت: مجتمع بیمارستانی شهیدصدوقی یزد دارای یک جلد مجله علمی پژوهشی است و این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز یک مجله علمی و پژوهشی داراست.

دکترمیرمحمدی همچنین متذکرشد: قریب به ۵۰ درصد پذیرش بیماران این مجتمع بیمارستانی از استانهای همجوار و جنوب شرق کشور صورت می‌گیرد.