زمان : 22 Esfand 1385 - 22:05
شناسه : 5454
بازدید : 1320
امکان ارسال و دریافت حواله الکترونیکی برای دارندگان ملی کارت بانک ملی امکان ارسال و دریافت حواله الکترونیکی برای دارندگان ملی کارت بانک ملی
امکان ارسال و دریافت حواله الکترونیکی برای دارندگان ملی کارت بانک ملی 



تمامی دارندگان ملی کارت های بانک ملی ایران، امکان ارسال و دریافت حواله الکترونیکی بین این بانک و بانک های صادرات ، کشاورزی ، صنعت و معدن، پارسیان و کارآفرین را دارا می باشند.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دارندگان کارت های مذکور برای انتقال پول حداکثر به مبلغ ده میلیون ریال در شبانه روز از حساب مرتبط با کارت خود در بانک ملی به حساب مرتبط با کارت دیگر در بانک های صادرات، کشاورزی ، صنعت و معدن، پارسیان و کارآفرین می توانند از خودپردازهای بانک مبدأ یا مقصد ارسال حواله استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، دارندگان ملی کارت های بانک ملی در آینده نزدیک امکان ارسال و دریافت حواله الکترونیکی را در تمامی بانک های عضو شبکه شتاب خواهند یافت.
کارمزد استفاده از سرویس انتقال وجه الکترونیکی بین این بانک ها، پنج هزار ریال تعیین شده که به عهده متقاضی انتقال وجه است.
همچنین بانک ملی ایران در ادامه ارائه خدمات الکترونیکی خود به مشتریان سرویس ارسال و دریافت حواله الکترونیکی از طریق دستگاههای کارت خوان مستقر در شعب( pin pad ) را نیز فراهم کرده و دارندگان ملی کارت ها می توانند توسط دستگاههای کارت خوان بانک مبدأ یا مقصد ارسال حواله حداکثر به مبلغ 50 میلیون ریال در هر شبانه روز از حساب مرتبط با کارت خود در بانک ملی به حساب مرتبط با کارت دیگر در بانک های صادرات و کشاورزی انتقال وجه انجام دهند.
کارمزد ارسال این حواله تا سقف 10 میلیون ریال به مبلغ پنج هزار ریال، از 10 تا 20 میلیون ریال به مبلغ هفت هزار ریال، از 20 تا 30 میلیون ریال به مبلغ نه هزار ریال، از 30 تا 40 میلیون ریال به مبلغ 11 هزار ریال و از 40 تا 50 میلیون ریال به مبلغ 13 هزار ریال می باشد که از صادرکننده دستور انتقال وجه دریافت می شود.
لازم به ذکر است سرویس ارسال و دریافت حواله الکترونیکی از طریق دستگاههای مذکور بزودی در تمامی بانک های عضو شبکه شتاب برای دارندگان ملی کارت های بانک ملی عملیاتی خواهد شد.
در حال حاضر دارندگان ملی کارت های بانک ملی همچنین می توانند از طریق خودپردازهای این بانک حداکثر مبلغ 30 میلیون ریال از یک حساب مرتبط به کارت خود به حساب دیگر مرتبط با کارت و همچنین از حساب مرتبط به کارت خود به حساب دیگر مرتبط به یک ملی کارت دیگر انتقال وجه انجام دهند.