زمان : 29 Tir 1391 - 11:42
شناسه : 54437
بازدید : 6500
دکتر عبداله زاده از تولیت آستان قدس رضوی برای سفر به حوزه انتخابیه دعوت کرد. در دیدار نمایندگان استانهای خراسان با آیت الله واعظ طبسی: دکتر عبداله زاده از تولیت آستان قدس رضوی برای سفر به حوزه انتخابیه دعوت کرد. "دکتر محمدعلی عبداله زاده" در دیدار صمیمانه با آیت الله واعظ طبسی ضمن تشریح وضعیت حوزه انتخابیه، از تولیت آستان قدس رضوی برای سفر به شهرستانهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه دعوت کرد.

طبس سیدابوالفضل حقانی: نمايندگان استان‌هاي خراسان  رضوی، شمالی و جنوبی در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) با نماينده ولي فقيه در خراسان و توليت عظمای آستان قدس رضوي ديدار و گفت و گو كردند.

 "دکتر محمدعلی عبداله زاده" در این دیدار صمیمانه که سه ساعت به طول انجامید، ضمن تشریح وضعیت حوزه انتخابیه، از تولیت آستان قدس رضوی برای سفر به شهرستانهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه دعوت کرد.

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، با تقدیم نامه درخواست ائمه جمعه، نماینده مردم، فرماندار و شوراهای اسلامی شهرستان طبس، ضمن تاکید بر دلتنگی و شوق دیدار مردم این شهرستان با آیت الله واعظ طبسی، از تولیت عظمای آستان قدس رضوی خواست تا ضمن سفر به طبس و زیارت آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مردم را دلشاد نماید.

"آیت الله واعظ طبسی" پس از استماع ديدگاه‌ها و دغدغه‌هاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، ضمن تبريك آغاز به کار مجلس نهم با حضور مسئولانه و فعال نمایندگان، گفت: اولین نکته‌اي كه مدنظر است اين كه این دیدار و گفتمان در مقايسه با همه دیدارهایی که با نمایندگان مجلس اقلا در این یکی دو دوره اخیر داشته ام، بهترین ملاقات بوده است، زيرا نگاه نمایندگان محترم به مسائل کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نگاهی کاملا واقع بینانه است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: من در سخنان و گفته های نمایندگان مردم استانهای خراسان نه سیاه‌ نمایی ديدم و نه افراط و تفریط، بلکه حقایق مطرح شد.

اين ديدار كه در تالار اماكن متبركه رضوي و با حضور نمايندگان خراسان رضوي و نمايندگاني از استانهاي خراسان شمالي و جنوبي برگزار شد، منتخبان مردم خراسانهای جنوبی، رضوی و شمالی، به بيان ديدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.