زمان : 22 Esfand 1385 - 21:50
شناسه : 5443
بازدید : 1045
آئين نامه جديد دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد تدوين شد. آئين نامه جديد دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد تدوين شد.
آئين نامه جديد دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد تدوين شد.



به گـزارش یزدفردا به نقل از  روابط عمومي استانداري يزد جلسه تدوين نهائي آئين نامه جديد دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ، استاندار و اعضاي هئيت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد برگزار شد، پس از به رأي گذاشتن بخش هاي مختلف آئين نامه جديد دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد محتواي نهايي اين آئين نامه تدوين شد .

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در اين نشست با اشاره به برطرف شدن مشكلات مالي دانشگاه علوم پزشكي گفت : در طول سال گذشته با حمايت وزارتخانه و استانداري مشكلات مالي و مديريتي اين دانشگاه مرتفع شد و اميدواريم با يك برنامه زمان بندي شده خوب شاهد افزايش سطح علمي اين دانشگاه باشيم.



حجه الاسلام والمسلمين محمد علي صدوقي رشد كيفي فعاليت هاي دانشگاه علوم پزشكي در ارائه خدمات به بيماران را بسيار حائز اهميت بر شمرد و افزود:در زمينه درمان بايد به گونه اي عمل شود كه علاوه بر جلب رضايت مردم شاهد افزايش سطح كيفيت علمي و پژوهشي اين دانشگاه باشيم تا روز به روز از لحاظ علمي و تخصصي اين دانشگاه پيشرفت قابل توجهي داشته باشد .
.
 


استاندار يزد هم موقعيت چشم گير دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي در طول يكسال گذشته را حاصل سيستم مديريتي مخلص و جهادي عنوان و خاطرنشان كرد: با برنامه ريزي دقيق و موثر مديريتي و صرفه جويي مدبرانه اي كه در هدايت دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد صورت گرفت شرايط بحراني اين دانشگاه برطرف شد .



ابوالقاسم عاصي با بيان اينكه در حال حاضر خلاء مديريتي موجود در سيستم اداره دانشگاه علوم پزشكي برطرف شده است،افزود: براي رسيدن به وضعيت مطلوب مديريتي و مالي در دانشگاه علوم پزشكي يك مديريت عالمانه و حزب الهي به مردم عزيز استان دارالعباده عرضه كرديم كه با حمايت بي دريغ و تشويق هاي وزارت بهداشت و درمان و آموزشي پزشكي همراه بود .

دلاوري، عضو هئيت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد نيز در اين جلسه اضافه كرد: هم اكنون اين دانشگاه به سرعت در حال پيشرفت است و با شيوه جديد مديريتي بسياري از مشكلات پيش روي مردم و به ويژه كاركنان اين مجموعه برطرف شده است .

وي اظهار داشت: با توجه به موفقيت دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد در شيوه جديد مديريت اين دانشگاه مقرر شد در اجلاس سراسري دانشگاههاي سراسر كشور كه ارديبهشت ماه سال آينده در شيراز برگزار مي شود رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد تجربيات خود را در رابطه با مباحث صرفه جويي ، نحوه مصرف كردن پول و مديريت استراتژيك منابع مالي بدون كم و كاست از حقوق كاركنان در اختيار ديگر روساي دانشگاههاي علوم پزشكي سراسر كشور قرار دهد .