زمان : 28 Tir 1391 - 11:06
شناسه : 54400
بازدید : 4898
با توجه به اهميت بيماري هاي مشترك و سلامت جامعه، دامپزشكي بايد مورد توجه قرار گيرد فرماندار مهريز در ديدار با مديركل دامپزشكي استان يزد عنوان کرد: با توجه به اهميت بيماري هاي مشترك و سلامت جامعه، دامپزشكي بايد مورد توجه قرار گيرد مدیرکل دامپزشکی استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان مهریز عنوان کرد: دامپزشکی وظایف حساسی به عهده دارد که انجام اين ماموريت ها نیاز به تعامل و پشتیبانی ساير دستگاه ها دارد.

دکتر علی اکبر حدادزاده در این دیدار گفت: با توجه به  حوزه وسیع کاری دامپزشکی در زمینه های پیشگیری و کنترل بیماری های دامی با وجود حداقل ها دامپزشکی عملکرد بالایی داشته است.

وی در ادامه افزود: دامپزشکی در خط مقدم امنیت سلامت جامعه قرار دارد که از ورود بیماری های مشترک بین انسان ودام به جامعه جلوگيري مي كند. همچنین نظارت در زمینه سلامت وحلیت فراورده های خام دامی را از وظایف دامپزشکی برشمرد و گفت: دامپزشکی بر واحدهاي توليد فراورده هاي خام دامي نظارت کامل دارد.

فرماندار شهرستان مهریز نیز در ادامه نشست گفت: مسایل مربوط به سلامت موقعی مشخص می گردد که ما داشته ها را از دست بدهیم.

 مهدی کیانی مقدم در ادامه: اهمیت وجودی دامپزشکی را غير قابل انكار دانست و خدمات صورت گرفته در زمينه كنترل و پيشگيري از بيماري ها را قابل تقدیر دانست و گفت: با توجه به اینکه عمده بیماری ها منشأ دامی دارند و نهایتاً به سلامتی جامعه برمی گردد پس دامپزشكي باید مورد توجه قرا گیرد.