زمان : 22 Esfand 1385 - 21:32
شناسه : 5438
بازدید : 2041
مسابقه سرعت بزرگ استان يزد سرانجام برگزار شد. مسابقه سرعت بزرگ استان يزد سرانجام برگزار شد.

مسابقه سرعت بزرگ استان يزد سرانجام برگزار شد.

به گزارش واحد تامین خبر یزدفردا :سرانجام در روز جمعه 18/12/85 آخرين و زيباترين و هيجان انگيزترين مسابقه اتومبيلراني سال 85 استان يزد در محل احداث پيست اتومبيلراني يزد برگزار شد. مسير اين مسابقه که در حقيقت نيمي از مسير در نظر گرفته شده در نقشه اصلي پيست بود طي يک هفته عمليات راهسازي آماده شد.

عليرغم عدم هماهنگي و عملکرد بسيار ضعيف کميته اتومبيلراني استان اين مسابقه با نظم بسيار خوبي برگزار شد.

در اين رقابت که با حضور 16 شرکت کننده و در چهار کلاس 1600، 1300، 1400 و آزاد برگزار شد، آقايان سعيد ترابي، مجيد دشت آبادي و مهدي جعفري توانستند در کلاس پيکان 1600 سي سي حائز رتبه هاي برتر شوند. همچنين در شلوغترين کلاس يعني 1300 سي سی آقايان محمدعلي عليرمضاني، سعيد رضواني و عليرضا پهلوانزاده در جايگاه اول تا سوم قرار گرفتند. کلاس 206-1400 سي سي اين بار خلوترين کلاس بود و سه شرکت کننده آن يعني محمدحسين ابويي، عليرضا بيگی و وحيد عطارها بعد از رقابتي نزديک به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را از آن خود نمودند.

اما اين بار کلاس 1800 سي سي به دليل به حد نصاب نرسيدن تشکيل نشد و تنها شرکت کننده آن يعني حسن يآوري با اتومبيل پرشيا در کلاس آزاد شرکت نمود و بعد از زدن 2 دور از دور مسابقه کناررفت. اما خودروي ويژه کلاس آزاد يعني پرايد اکبر بيگي نيز بعد از 2 دور به دليل ناهماهنگي موتور و گيربکس از حرکت باز ايستاد که اميدواريم به زودي مشکل اتومبيل اين راننده قابل شهرمان حل شده و شاهد درخشش وي در مسابقات باشيم. در نهايت سعيد حاج رضايي با پژو 206-1600 سي سي و ابراهيم صادقي با الدزمبيل 3100 سي سي پس از 5 دور رقابت تنگاتنگ در جايگاه اول و دوم کلاس آزاد ايستادند.

نفرات برتر اين رقابتها در اولين دوره مسابقات سرعت قهرماني کشور در سال آينده به تهران اعزام خواهند شد.

علاقه مندان مي توانند جهت تهيه فيلم و تصاوير مسابقه به دفتر خدمات کامپيوتر ايده آل و يا دفتر کميته اتومبيلراني مراجعه نمايند.

در ضمن نفرات برتر کلاس 206 نيز براي دريافت جوايز خود مي توانند به دفتر کميته اتومبيلراني مراجعه نمايند.

یزدفردا