زمان : 25 Tir 1391 - 13:01
شناسه : 54308
بازدید : 2713
صدا و سيماي مركز يزد در ماه ميهماني خدا ميهمان خانه هاي مردم يزد مي شود . در ماه خدا با شبكه تابان همراه شويد صدا و سيماي مركز يزد در ماه ميهماني خدا ميهمان خانه هاي مردم يزد مي شود . روزه داران دارالعباده مي توانند در ماه ضيافت ا... با گوش فرا دادن به صداي مركز يزد در افطارهاي اين ماه مبارك با برنامه راديويي ماه مهرباني به تهيه كنندگي راضيه دهقاني زاده – فاطمه دانايي- نسرين وافي-احمد دشتي و گويندگي اميد حسين مرشدي و فاطمه زارع و سعيد طالبي پور و الهه دهقانپور همراه شوند.


از آيتم هاي اين برنامه مي توان به : احكام رمضان – تغذيه و بهداشت در رمضان – بحث هاي كارشناسي و گزارش از مساجد را نام برد .

ماه مهرباني از اول ماه مبارك رمضان از ساعت 30/18 تا 30/20 از صداي مركز يزد پخش ميشود .

 

صداي مركز يزد در سحرهاي ماه رمضان نيز با برنامه ترنم وصال همراه روزه داران در سحرگاهان ماه مبارك مي باشد كه از آيتم هاي اين برنامه مي توان به :

بخش ادعيه و دعاهاي ويژه سحر – سخنراني و ... را نام برد .

ترنم وصال به تهيه كنندگي حميد رضا اميري و عبدالمجيد مجيدي زاد و به گويندگي بهروييان و اربعي و عليزاده از ساعت 30/3بامداد تا 30/5 صبح پخش مي شود .

 

در بخش سيماي شبكه تابان با برنامه زنده  نون و ريحون مخاطبان سيماي شبكه تا بان افطاري خود را همراه با اين برنامه مي گشايند .

نون و ريحون با آيتم هايي از قبيل هواي تازه – يك آيه يك اشاره – روزه اولي ها – هشدار – مستند گزارشي- نماز و افطاري مساجد و احكام نماز هر  روز ساعت 19 تا 30/20 ميهمان خانه هاي مردم دارالعباده يزد مي باشد نون و ريحون به تهيه كنندگي علي محمد خادمي و به كارگرداني محسن غلامزاده مهرآبادي و اجراي علي دهقانپور – مهدي دهقان و ميثم حقيقت از سيماي شبكه تابان پخش مي شود .

سيماي شبكه تابان در ماه مبارک رمضان با پخش دو سريال  و فيلمهاي كودكانه همراه مخاطبان در اين ماه مبارك مي باشد .

سريال جراحت ساعت 15/21 و سريال در مسير زاينده رود ساعت 30/11 صبح و فيلمهاي كودكانه از ساعت 10 صبح از سيماي شبكه تابان پخش می شود .

معاونت سيماي شبكه تابان  براي استفاده بيشتر روزه داران از معنويت اين ماه پخش زنده جزء خواني ترتيل قرآن كريم را هر روز ساعت 17 تا 18 از محل مسجد اعظم امامزاده جعفر محمد عليه السلام پخش مي كند .

اين برنامه به تهيه كنندگي : سيد عباس امام و عبدالنبي تحويل داران و با حضور قاريان برجسته و بين المللي تهيه و پخش مي شود .

 

روزه داران براي اطلاع از احكام روزه و مسائل مرتبط با آن مي توانند با مشاهده برنامه آيينه ذكر كه هر روز با موضوع احكام رمضان از سيماي شبكه تابان پخش مي شود استفاده نمايند .

آيينه ذكر به تهيه كنندگي : عليرضا آخوندي و اجراي محمد جواد سعيد نيا هر روز ساعت 15/18 پخش مي شود .