زمان : 23 Tir 1391 - 17:13
شناسه : 54240
بازدید : 1973
محمدي: قلعه نويي مخالف جدايي ام بود محمدي: قلعه نويي مخالف جدايي ام بود اتفاقاً ديروز با رحمتي صحبت کرده‌ام و هيچ مشکلي در اين مسئله نيست. تحمل يکسري از چيزها براي من سخت بود که اصلاً اين مسائل فوتبالي و فني نيست.

محمد محمدي دروازه بان فصل گذشته داماش گيلان که قرار بود سال بعد در استقلال بازي کند به يکباره سر از راه آهن درآورد و قراردادش را با آبي ها فسخ کرد.

به گزارش گل بعد از فسخ قرارداد محمدي با استقلال اين موضوع مطرح شد که او مبلغ 200 ميليون تومان از اين باشگاه بابت خسارت فسخ قراردادش دريافت کرده ولي محمدي اين موضوع را با صراحت تکذيب مي کند.او مي گويد:«اينکه مي گويند بابت فسخ قرارداد 200 ميليون از استقلال گرفتم دروغ است و من براي اين کار حتي يک ريال هم پول نگرفتم.فقط قرار شد استقلال طلبي که مربوط به زمان حضورم در اين تيم است را پرداخت کند در ضمن من پولي مي گيريم که برايش عرق ريخته ام.»

او در مورد حضورش در راه آهن ادامه مي دهد:« هنگامي که ديدم علي دايي به راه‌آهن برگشت، با قلعه‌نويي صحبت کردم و نزديک به يک ساعت جلسه گذاشتيم و توانستم موافقت ايشان را بگيرم که از استقلال جدا شوم.خيلي مخالفت کرد اما به خاطر شرايطم پذيرفت که به راه‌آهن بروم. من 12 روز با استقلال بدنسازي کردم و چند روز در کنار دوستان قديمي‌ام بودم اما بهتر اين بود که از استقلال جدا شوم تا دوستي‌ها ادامه داشته باشد.»

محمدي در خصوص شايعه اختلاف با مهدي رحمتي مي گويد:«اتفاقاً ديروز با رحمتي صحبت کرده‌ام و هيچ مشکلي در اين مسئله نيست. تحمل يکسري از چيزها براي من سخت بود که اصلاً اين مسائل فوتبالي و فني نيست. شايد خيلي‌ها بگويند که محمدي به خاطر بازي نکردن از استقلال جدا شد اما سر سوزني در اين خصوص بحث ندارم و خود قلعه‌نويي مي‌داند که دلايلم را فقط به شخص ايشان گفتم.»

محمدي در مورد شرايط راه‌آهن و اينکه تيم خيلي دير بسته شده مي گويد:«از نظر حرفه‌اي سخت است اما همه مي‌دانند که دايي مربي باهوشي است و مطمئن باشيد در اولين تعطيلي ليگ بعد از ماه مبارک رمضان امتيازات خوبي مي‌گيريم و فصل خوبي خواهيم داشت.»