زمان : 23 Tir 1391 - 17:09
شناسه : 54239
بازدید : 1757
صانعي: بلاتکليفي فوتسال به ضرر تيم ملي است صانعي: بلاتکليفي فوتسال به ضرر تيم ملي است سرمربي تيم ملي فوتسال معتقد است مشخص نبودن وضعيت تيم ها در ليگ مي تواند به تيم ملي آسيب بزند.

علي صانعي ابتدا درباره ارزيابي اش از وضعيت فعلي فوتسال و بلاتکليف ماندن باشگاه ها مطرح کرد: تمام اين اتفاقات در نهايت به تيم ملي ضربه خواهد زد. بازيکنان ملي پوش که وضعيت مشخصي با تيمشان ندارند، به صورت انفرادي تمرين مي کنند اما تمرين تيمي و گروهي ندارند. اين موضوع باعث مي شود سطح فني ليگ پايين آيد و آسيب اش در پايان به تيم ملي خواهد رسيد.

به گزارش ايسنا ،سرمربي تيم ملي فوتسال در ادامه با اشاره به تعويق يک هفته اي ليگ، بيان کرد: تعويق يک هفته اي بازي ها به برنامه تيم ملي آسيبي نمي زند و چون قرار بود بازيکنان را پس از هفته دوم دعوت کنيم که با تعويق يک هفته اي، پس از هفته او دعوت خواهيم کرد. به هرحال ما نمي توانيم به خاطر ليگ، برنامه تيم ملي را عقب بيندازيم. همچنين اگر اسامي ملي پوشان را قبل از شروع فصل اعلام مي کرديم، ممکن بود قيمت ها بي دليل بالا برود و باشگاه ها دچار مشکل شوند.

صانعي با اشاره به اينکه تيم ملي براي حضور در جام جهاني از 21 مرداد وارد اردو مي شود افزود: اردوهاي تيم ملي طي برگزاري ليگ طولاني نخواهد شد و ملي پوشان را تنها روزهاي شنبه تا دوشنبه در اختيار خواهيم داشت. البته در فاصله سه هفته مانده به آغاز جام جهاني، سه هفته به طور کامل در اردو هستيم و براي آن مقطع برنامه فشرده اي خواهيم داشت.

سرمربي تيم ملي فوتسال همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا بازي هاي دوستانه با روسيه و اوکراين براي آمادگي تيم ملي به منظور رفتن به جام جهاني کافيست تاکيد کرد: من به اين دو بازي قناعت نکردم و دو بازي ديگر را هم به کميته فوتسال پيشنهاد دادم. مذاکره با اين تيم ها به طور همزمان در حال انجام است و در نظر داريم با هردو تيم بازي کنيم. البته بعيد مي دانم هردو تيم موافقت کنند چون ليگ آن ها شروع شده و از طرفي هم همه منتظر قرعه کشي جام جهاني هستند. اگر قرعه کشي انجام شود مي توانيم بهتر با تيم ها مذاکره کنيم.

 قرعه کشي بازي هاي جام جهاني اواخر مردادماه انجام مي شود و اين بازي ها در آبان ماه سال
جاري به ميزباني تايلند برگزار خواهد شد.