زمان : 18 Esfand 1385 - 23:37
شناسه : 5414
بازدید : 634
علي دايي: نمايندگان مجلس آماده‌‏اند از حق دفاع كنند نه اينكه در كار علي دايي يا فوتبال دخالت كنند،اما از همه آنها تشكر مي‌‏كنم. علي دايي: نمايندگان مجلس آماده‌‏اند از حق دفاع كنند نه اينكه در كار علي دايي يا فوتبال دخالت كنند،اما از همه آنها تشكر مي‌‏كنم.
علي دايي: كميته استيناف مساله فوتبالي را در فوتبال حل كرد
مطمئن باشيد كه حقم يك جلسه محروميت هم نبود


سرمربي و بازيكن تيم فوتبال سايپاي تهران كه در ديدار مقابل پرسپوليس تهران با يك حركت زشت شيث رضايي بازيكن پرسپوليس را نقش بر زمين كرد ، مدعي است كه حتي يك جلسه محروميت هم براي او ناعادلانه است.

به گزارش یزدفردا به نقل از " ايلنا" علي دايي، سرمربي و بازيكن تيم سايپا در جمع خبرنگاران پارلماني و در پاسخ به اين سوال كه آيا آمده‌‏ايد نمايندگان در مورد محروميتتان كاري برايتان انجام دهند، گفت: نمايندگان مجلس آماده‌‏اند از حق دفاع كنند نه اينكه در كار علي دايي يا فوتبال دخالت كنند،اما از همه آنها تشكر مي‌‏كنم.
وي در مورد كاهش ميزان محروميتش از سوي شوراي استنياف فدراسيون فوتبا اظهار داشت:خوشحالم كه كميته استيناف مساله فوتبالي را در فوتبال حل كرد.
سرمربي تيم سايپا ادامه داد:آقاي شاه حسيني0رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال) با تمام دلايلي كه من عنوان كردم حرف مرا نپذيرفت ، اما ديروز(سه شنبه) در شوراي عالي استيناف با توجه به دلايل و مداركي كه ما ارائه كرديم، در نهايت محروميتم به يك جلسه كاهش يافت ، اما مطمئن باشيد كه حقم آن يك جلسه محروميت هم نبود.
دايي در مورد صحنه درگيري‌‏اش با شيث رضايي گفت: در آن صحنه چون هر دو دستم را گرفته بودند، براي آنكه از دست شيث رضايي حركت كنم، آن مساله رخ داد. نمي‌‏گويم به وي نخوردم با سر هم ايشان را هل دادم، در شوراي انضباطي هم گفتم كسي كه به صورتش ضربه بخورد، بايد آثار كوچكي داشته باشد !
كاپيتان سابق تيم ملي افزود: در شوراي انضباطي هم گفتم يك ميكروسكوپ و ذره بين بياوريد، صورت آقاي شيث را نگاه كنيد و ببينيد اثري از اين ضربه است يا خير؟ فيلم آن صحنه را دارم.
دايي گفت: در جلسه كميته انضباطي شاه حسيني از شيث مي‌‏پرسد؛ دايي به شما اهانت يا توهين كرد كه وي مي‌‏گويد" خير". شاه حسيني مي‌‏گويد" پس آن چه روزنامه‌‏ها نوشتند، چه بوده؟" كه شيث همه اين‌‏ها را تكذيب مي‌‏كند.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر انتقادات وارده به وي در مورد عدم ادامه فوتبال ، اظهار داشت: هركس مي‌‏تواند انتقاد كند ولي تا زماني كه خودم صلاح بدانم، بازي مي‌‏كنم.
علي دايي در پاسخ به خبرنگاري در مورد علت حضور خود در مجلس اظهارداشت: آمده بودم نمايندگان اردبيل، آذربايجان شرقي و غربي كه هميشه نسبت به من لطف دارند را ببينم، نه تنها اينجا كه بيرون از مجلس نيز اين آقايان را مي‌‏بينم، آمدنم هيچ ربطي به كميته انضباطي ندارد.
سرمربي تيم سايپا در پاسخ به اين سوال كه سال آينده كانديداي نمايندگي مجلس مي‌‏شويد، گفت: نمي‌‏خواهم نماينده مجلس شوم، چون اصلا اين كاره نيستم.
كاپيتان سابق تيم ملي افزود: من از سياست سر در نمي‌‏آورم و فرد سياسي هم نيستم، هر كسي را بهركاري ساخته‌‏اند.
دايي تصريح كرد: من فوتباليستم و تا آخر عمرم هم وارد سياست نمي شوم چون از حيطه من خارج است.