زمان : 21 Tir 1391 - 08:13
شناسه : 54122
بازدید : 2669
عنوان 'دوست خوب کودکان ' از سوی مدیر عامل کانون کشور به استاندار کرمانشاه تقدیم شد عنوان 'دوست خوب کودکان ' از سوی مدیر عامل کانون کشور به استاندار کرمانشاه تقدیم شد

یزدفردا"رضایی در ادامه گفت : جای خوشحالی دارد که استاندار با وجود مشغله ها و حجم بالای کاری ، کودکان را اینچنین زیبا و ظریف ببیند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ، " سید صادق رضایی " در بدو ورود به استان کرمانشاه در دیدار با " سید دادوش هاشمی " استاندار کرمانشاه با تقدیر از حمایتهای بی دریغ و توجه ویژه ایشان به کودکان استان ، عنوان " دوست خوب کودکان " را به ایشان تقدیم نمود.

رضایی در ادامه گفت : جای خوشحالی دارد که استاندار با وجود مشغله ها و حجم بالای کاری ، کودکان را اینچنین زیبا و ظریف ببیند.

وی احداث پروژه بزرگ کانون زبان کرمانشاه را با بیش از 21 میلیارد ریال اعتبار ، افتتاح کانون شماره دو شهرستان  اسلام آباد غرب وکانون بیستون ، نوسازی کامل چهار مرکز فرهنگی ، هنری در استان و نیز پی گیری دلسوزانه مصوبات سفر مقام معظم رهبری در احداث مجتمع فرهنگی هنری برای کودکان و سه مرکز فرهنگی دیگر در این استان  در مجموع با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال را از مصادیق توجه استاندار کرمانشاه به کودکان این دیار دانست.

استاندار کرمانشاه نیز در ادامه این دیدار صمیمانه ، کار کانون را کاری بنیادی در حوزه فرهنگی دانست.

هاشمی ، افتتاح کانون زبان را فرصت خوبی برای کودکان و نوجوانان کرمانشاه عنوان و تصریح کرد: کار کانون در این حوزه بسیار خوب و تاثیر گذار قابل اعتماد بوده است.

وی در پایان توصیه کرد: کانون پرورش فکری استان ، همچنان با ارائه خدمات برجسته و بنیادین ، هدایتگر بحث های مربوط به کودکان استان باشد.