زمان : 19 Tir 1391 - 17:45
شناسه : 54030
بازدید : 6140
فرماندار يزد: عفاف و حجاب موجب سلامت و امنيت فرد در اجتماع است فرماندار يزد: عفاف و حجاب موجب سلامت و امنيت فرد در اجتماع است

یزدفردا- خبرنگار حوزه اجتماعی: فرماندار یزد در پيامي به مناسبت روز عفاف و حجاب رعايت اين دو ارزش را موجب سلامت و امنيت فرد در اجتماع بيان كرد.

عزيزا...سيفي فرماندار یزد در پيام خود به مناسبت روز عفاف و حجاب آورده است: نگاه به مباني عفاف و حجاب نشان مي دهد كه اين دو ارزش برخاسته از حقايق دين مي باشند كه افراد مي توانند با رعايت آن سلامت و امنيت خود را در اجتماع تضمين نمايند.

فرماندار افزوده: حجاب و عفاف در اسلام يك مسئله كلي و اساسي است كه در اين خصوص آيات و روايات متعددي بر رعايت آن تأكيد شده  تا جامعه اسلامي از هر گونه معضل اخلاقي و اجتماعي ايمن باشد.

سيفي با اشاره به تلاش دشمنان در ترويج فرهنگ بي بندباري و بي حجابي در كشورهاي مسلمان خاطر نشان كرده دشمنان با برنامه ريزي دقيق و دشمني در صدد حمله به ارزشها و ساختار فرهنگي كشورهاي مسلمان هستند و قصد دارند تا با تخريب اذهان افراد به ويژه نسل جوان از پيشرفت و توسعه يافتگي كشورها جلوگيري نمايند.

وي در پايان تصريح كرد دين مبين اسلام با طرح و تأکيد حجاب به تمام جوانب شخصيت زن و مرد در اجتماع توجه کرده است و با توجه به آن حجاب را به صورتي متعادل و متناسب مطرح نموده است تا جامعه اي سالم و به دور از فساد داشته باشيم.