زمان : 16 Esfand 1385 - 16:34
شناسه : 5395
بازدید : 579
در خصوص نحوه توزیع مرحله دوم بودجه فرهنگی و پیشگیری مبارزه با مواد مخدر استان یزد  تصمیم گیری شد . در خصوص نحوه توزیع مرحله دوم بودجه فرهنگی و پیشگیری مبارزه با مواد مخدر استان یزد تصمیم گیری شد .


یزدفردا :با عرض معذرت از  ستاد محترم مبارزه با مواد مخدر استان یزد خبری که تقدیم می شود گزارشی است که ستاد مبارزه با مواد مخدر استان یزد منتشر نموده و ما هر چه سعی کردیم از این خبر یک مورد از کارهای فرهنگی  و بودجه اختصاص داده شده را نیز به مانند مورد جهت انعکاس بیابیم   ،نیافتیم

 و امید واریم حداقل در انتقال اخبار سعی شود که حداقل مواردی که می تواند در اختیار عموم قرار گیرد منعکس شده و افکار عمومی هم بتوانند در راستای سیاست های تصویب شده  شده گام بردارند خصوصا کار های فرهنگی و اگر جلسات کاملا غیر علنی بوده  انعکاس آن به این صورت به جای اطلاع رسانی ،شاید شبهات دیگری را مطرح می نماید و برای روشن تر شدن مطلب خبر را با هم مرور می نماییم    

 

به گزارش واحد تامین خبر  یزدفردا  به نقل از شهما : در یکی دیگر از جلسات کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد در خصوص نحوه توزیع مرحله دوم بودجه فرهنگی و پیشگیری ، تصمیم گیری شد .

 در این جلسه که کلیه دستگاه های عضو شورا حضور داشتند و هر یک از اعضاء به بیان اقدامات انجام شده در زمینه پیشبرد اهداف و طرح های تصویب شده پرداختند .

پس از ارائه طرحها و تأیید آنها در کمیته فرهنگی با توجه به تخصیص بودجه های فرهنگی به طرح های قبلی مقرر شد در اولین فرصت با ستاد مکاتبه و نسبت به اخذ مرحله دوم اعتبارات اقدام لازم به عمل آید .

در پایان جلسه مقرر شد تمامی دستگاه های عضو فعالیت های انجام داده را به صورت گزارش مصور و کامل در آورده تا در پایان سال در بولتنی به ستاد منعکس گردد .

یزدفردا