زمان : 16 Esfand 1385 - 15:56
شناسه : 5393
بازدید : 1150
عرضه روزانه سکه تا پایان سال عرضه روزانه سکه تا پایان سال

عرضه روزانه سکه تا پایان سال

یزدفردا :برای پاسخگویی به تقاضای هموطنان در روزهای پایانی سال و جلوگیری از افزایش قیمت سکه , عرضه روزانه انواع سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی تا پایان سال ادامه خواهد یافت .


علی عادلی رئیس بانک کارگشایی اعلام کرد: از روز سه شنبه پانزدهم اسفند فروش سکه های تمام بهار , نیم بهار و ربع بهار آزادی به صورت مزایده حضوری یا حراج آغاز شده است و تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

رئیس بانک کارگشایی درباره نحوه فروش انواع سکه بهار آزادی در این بانک گفت: جلسه مزایده حضوری هر روز و تا پایان سال از ساعت 15 با حضور نماینده بانک مرکزی و سایر ناظران قانونی در محل بانک کارگشایی آغاز می‌شود و به تناسب تقاضا تا پنج ساعت ادامه خواهد یافت.

عادلی افزود: مزایده انواع سکه بهار آزادی به صورت بسته های یکصد قطعه ای ب قیمت پایه بانک مرکزی آغاز می شود و به بالاترین قیمت پیشنهادی برای هر بسته فروخته خواهد شد.

رئیس بانک کارگشایی تصریح کرد: هر بسته یکصد قطعه‌ای سکه , جداگانه به مزایده یا حراج گذاشته می شود و افراد برای خرید بیش از یک بسته , هر بار باید در مزایده شرکت کنند .

رئیس بانک کارگشایی افزود: خریداران باید هنگام خرید انواع سکه بهار آزادی علاوه بر داشتن کارت شناسایی معتبر 20 درصد مبلغ خرید سکه را به عنوان بیعانه به صورت پول نقد یا چکهای بانک ملی یا ایران چک پرداخت کنند.

عادلی مبلغ بیعانه برای خرید یکصد قطعه سکه تمام بهار آزادی را سه میلیون تومان , برای خرید یکصد قطعه سکه نیم بهار آزادی 2 میلیون تومان و برای سکه ربع بهار آزادی یک میلیون تومان اعلام کرد.

رئیس بانک کارگشایی تصریح کرد:خریداران تا 24 ساعت پس از خرید مهلت دارند با ارائه مدارک خرید در ساعات اداری به شعبه بانک کارگشایی مراجعه و پس از تسویه حساب , سکه های خود را دریافت کنند .

یزدفردا