زمان : 16 Tir 1391 - 12:52
شناسه : 53818
بازدید : 4081
هیچ گونه عقب گردی در اجرای برنامه پزشک خانواده نداریم معاون درمان وزیر بهداشت: هیچ گونه عقب گردی در اجرای برنامه پزشک خانواده نداریم


  برای اجرای برنامه پزشک خانواده مصمم هستیم و هیچ گونه عقب گردی در اجرای این برنامه نداریم.

 به گزارش خبرنگار وب دا دکتر حسن امامی رضوی در هفتادو یکمین اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ضمن بیان این مطلب گفت: مسولیت سنگینی در دولت دهم و با دستور ریاست جمهوری مبنی بر اجرای برنامه پزشک خانواده بر عهده داریم و روسای دانشگاهها برای فراهم کردن سازو کارهای این برنامه ایمان دارند.

وی با یادآوری این که گروههای همکار در برنامه پزشک خانواده فقط منحصر به وزارتخانه های بهداشت و تعاون و رفاه اجتماعی نیست ، گفت : معاونت راهبردی ریاست جمهوری، استانداریها و سازمان های بیمه گر نیز  پای دیگر در اجرای برنامه پزشک خانواده هستند.

معاون درمان اظهار امید واری کرد : با همت و تلاش روسای دانشگاهها و نیز همه نهادها و سازمان های مرتبط  و با پرچمداری وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برنامه پزشک خانواده در سال 91 در سراسر کشور اجرایی شود.

بر اساس این گزارش دکتر امامی رضوی در ادامه این اجلاس به تبیین و تشریح اقدامات معاونت درمان از جمله مشارکت فعال در تدوین دستورالعمل نسخه 02 با هماهنگی کلیه اعضای ستاد اجرایی ، تدوین دستور کار اجرایی سطح 2 و 3 با همکاری ادارات فنی این حوزه و ارسال دستور کار به معاونتهای درمان دانشگاهها  در اجرای برنامه پزشک خانواه پرداخت