زمان : 15 Tir 1391 - 19:15
شناسه : 53810
بازدید : 3726
پرسپوليس دو بازيکن خارجي ديگر جذب مي کند پرسپوليس دو بازيکن خارجي ديگر جذب مي کند مديرعامل باشگاه پرسپوليس از جذب دو بازيکن خارجي براي تيم فوتبال اين باشگاه در پست‌هاي دروازه باني و خط مياني خبر داد.

تيم فوتبال پرسپوليس که خود را مهياي حضور در دوازدهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور مي‌کند تا به امروز تنها يک بازيکن خارجي به نام "روبرتو سوسا" را به خدمت درآورده است. اين بازيکن برزيلي توانايي بازي در خط مياني را دارد و براي رفع نقاط ضعف سرخپوشان در پست هافبک دفاعي به اين تيم پيوسته است.

به گزارش مهر با اين وجود محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس از تلاش اين باشگاه براي جذب دو بازيکن خارجي ديگر خبر داد و گفت: ما براي رفع نقاط ضعف خود دو بازيکن جديد جذب خواهيم کرد. قطعا يکي از دو بازيکن دروازه بان خواهد بود و بازيکن ديگر به احتمال فراوان قابليت بازي در پست هافبک دفاعي يا مدافع - هافبک چپ را خواهد داشت.

پرسپوليس در پست هافبک دفاعي به غير از روبرتو سوسا و سامان آقازماني بازيکن ديگري ندارد و نياز به جذب بازيکن جديد در اين پست احساس مي‌شود.

در عين حال تيم پرسپوليس مهرداد پولادي را در اختيار دارد که توانايي بازي در پست‌هاي هافبک دفاعي و مدافع - هافبک چپ را دارد که در صورت جذب بازيکن در يکي از اين دو پست، جايگاه مهرداد پولادي در ترکيب سرخپوشان تغيير خواهد کرد.