زمان : 15 Esfand 1385 - 00:10
شناسه : 5371
بازدید : 1621
پس ازپایان جلسه کمیته انضباطی :علی دایی: جلسات هیات دولت هم اینطور بازتاب ندارد پس ازپایان جلسه کمیته انضباطی :علی دایی: جلسات هیات دولت هم اینطور بازتاب ندارد

پس ازپایان جلسه کمیته انضباطی :علی دایی: جلسات هیات دولت هم اینطور بازتاب ندارد 
سرمربی و بازیکن تیم فوتبال سایپا با اشاره به حضور خبرنگاران در جلسه کمیته انضباطی گفت: مطمئنم جلسات هیات دولت نیز به این میزان پوشش خبری ندارد.

به گزارش  ایسکانیوز، علی دایی پس از برگزاری جلسه غیرعلنی کمیته انضباطی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دلیل درخواست برگزاری جلسه به صورت غیرعلنی را دادم چراکه برخی حرف ها را نمی توان در حضور اصحاب رسانه مطرح کرد.
وی ادامه داد: از حضور این تعداد خبرنگار متعجبم. بی شک جلسات هیات دولت نیز اینگونه بازتاب ندارد. به هرحال امروز مدارکی تحویل مسئولان دادم تا با آگاهی رای را صادر کنند.
دایی تصریح کرد: از اظهارات شیث رضایی گله دارم. در پرسپولیس با وی همبازی بوده و به خوبی از اصلیت مازندرانی وی آگاهم اما گفته که وی را رشتی خطاب کرده ام. او عمدا این بحث را مطرح کرده و دلیل آن را نیز به خوبی می داند.
وی تاکید کرد: 17 سال است که فوتبال بازی می کنم و حداقل 25 سال فوتبال دیده ام. تا بحال چنین بازی کثیفی را از یک بازیکن مشاهده نکردم. رضایی از دقیقه یک حرکات غیرورزشی انجام می داد و حداقل 28 خطا مرتکب شد. یک بار نیز با لگد به من ضربه زد اما داور به وی تذکر هم نداد.
سرمربی سایپا افزود: باشگاه پرسپولیس یک میلیارد هزینه کرده و مربی کشتی آورده است. ما برخلاف آنها جوانمردانه بازی کرده و قهرمان می شویم. این را قول می دهم.
وی در خصوص شکایت عنایت گفت: دست ایشان درد نکند. حرف های زیادی داشتم که نمی خواستم مطرح شود اما شکایت عنایت مرا برآن داشت تا مدارک جدیدی را رو کنم. مطمئن باشید کسی که سربلند از جلسه شکایت عنایت بیرون می آید علی دایی است.
دایی در مورد اظهارات خود پس از دیدار مقابل پرسپولیس خاطرنشان ساخت: باز هم می گویم که خیلی ها نمی خواهند سایپا قهرمان شود چراکه در یک هفته 4 امتیاز به سود استقلال جمع آوری کرده اند اما تیم من قهرمان می شود.
وی با اشاره به حمایت کارشناسان داوری از کمک داور بازی به دلیل اعلام تکرار ضربه پنالتی اظهار داشت: برای همه ‌آنها متاسفم. پنالتی ما را سه بار تکرار می کنند و در بازی مقابل استقلال وقتی طالب لو برای دفع ضربه یزدانی 2 متر به جلو حرکت می کند، تکرار نمی شود. عجیب است که چرا همه به ضرر ما شجاع می شوند.
دایی همچنین در خصوص اظهارات فکری تصریح کرد: اظهارات کاپیتان استقلال تنها می تواند کمیته انضباطی را علیه من تحریک کنم. این صحبت ها مایه تاسف است.
علی دایی طبق حکم انضباطی 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

یزدفردا