زمان : 11 Tir 1391 - 17:59
شناسه : 53526
بازدید : 3984
عاشوري: پروين از حضور شاگردانش لذت مي‌برد عاشوري: پروين از حضور شاگردانش لذت مي‌برد مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: همه حرف‌هاي پروين را قبول دارم حتي وقتي کرماني مقدم و باقري را انتخاب کردم به آنها گفتم من هم قرار داد ندارم و موقتم.

محسن عاشوري در خصوص حضور نادر باقري و کرماني مقدم در کادر فني پرسپوليس با نظر او گفت: اگر در پرسپوليس با قدرت کارم را دنبال مي‌کنم و اجازه نمي‌دهم حاشيه‌اي به اين تيم وارد شود فقط به خاطر نام اين تيم و بزرگي پرسپوليس و حسن نيت رويانيان و پروين است.

وي افزود: علي پروين درست مي‌گويد که هر مربي که به پرسپوليس بيايد قطعا دستياران خود را به اين تيم مي‌آورد. اين موضوع طبيعي است. من هم چون دست تنها بودم از باشگاه خواستم به کرماني مقدم و باقري اجازه دهد در کنارمان باشند.

عاشوري تاکيد کرد: اين دو نفر از من شناخت دارند و من هم از آنها شناخت دارم و فقط آمده‌اند تا موقعي که تکليف روشن شود به من کمک کنند. به باقري و کرماني مقدم گفتم که خود من هم موقتم و قرارداد ندارم. شما هم اگر فردا سرمربي اين تيم آمد نبايد چشم داشتي داشته باشيد که اين دو نفر هم با کمال ميل قبول کردند و گفتند فقط مي‌خواهيم به پرسپوليس کمک کنيم.

مربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: اين دو نفر اول به خاطر رفاقت با من و بعد به خاطر کمک به پرسپوليس و البته نام بزرگ پرسپوليس به اين تيم آمده‌ام تا کمک کنم. کرماني مقدم و باقري هم گفتند دوست داريم با کمال ميل به پرسپوليس کمک کنيم و هيچ چشمداشت ديگري نداريم.

عاشوري در پاسخ به اين سؤال که چرا اين موضوع را با پروين در ميان نگذاشتيد اظهار داشت: در مورد اين موضوع مثل همه کارهايم با باشگاه صحبت کردم اما به دليل مشغله زياد در انتخاب سرمربي و تشکيل کميته فني شايد اشتباه کردم و به علي آقا نگفتم. با اين حال مي‌دانم پروين با حضور شاگردانش در پرسپوليس که بدون هيچ چشمداشتي مي‌خواهند به اين تيم کمک کنند لذت مي‌برد و شاد مي‌شود. روز گذشته هم ديديد وقتي اين سؤال را از او پرسيدند حرفي نزد و فقط گفت در جريان نيستم. پروين بزرگ ما است و هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد.