زمان : 11 Tir 1391 - 17:49
شناسه : 53521
بازدید : 3774
 چهارشنبه دربي اميدهاي پرسپوليس واستقلال چهارشنبه دربي اميدهاي پرسپوليس واستقلال روز چهارشنبه اولين دربي پايتخت در فصل جديد فوتبال بين دو تيم اميد پرسپوليس و استقلال برگزار مي‌شود.

  به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، اولين دربي فصل جديد فوتبال ايران از ساعت 16 روز چهارشنبه در ورزشگاه هرندي آغاز خواهد شد.

 تيم اميد پرسپوليس اين هفته در سومين بازي خود ميهمان اميدهاي استقلال است.

منوچهر عبدالله‌نژاد که شاگردان خود را آماده اين بازي مي‌کند، گفت: معمولا رويارويي‌هاي دو تيم در هفته‌هاي ابتدايي اتفاق نمي‌افتاد چرا که بازي‌ها هنوز گرم نشده و بسياري رسانه‌ها هنوز شروع به پوشش اين ديدارها نکرده‌اند، البته ما خودمان را آماده اين مسابقه کرده‌ايم.

اين هفته جوانان پرسپوليس هم از ساعت 14:30 روز پنجشنبه در زمين راه آهن نوين برابر اين تيم قرار مي‌گيرند.

مجيد پروين که تيمش تا اينجا به يک پيروزي و يک تساوي دست پيدا کرده است، گفت: در بازي قبل بچه‌ها بازي خوبي انجام دادند و کنترل بازي را در دست ما بود ولي متاسفانه نتوانستيم از فرصت‌هايي که داشتيم به خوبي استفاده کنيم و در تلاش هستيم اين مشکل را براي بازي بعد برطرف کنيم.

نوجوانان پرسپوليس که در بازي قبلي خود در حالي نتيجه را واگذار کردند که دوبار از حريف خود پيش افتاده بودند، راس ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) ميزبان راه آهن هستند.

سعيد تهراني نژاد سرمربي اين تيم درباره شرايط نوجوانان گفت: در بازي قبل يک بار در نيمه دوم از حريف جلو افتاديم اما بعد از گل بدي که دريافت کرديم، بچه‌ها نتوانستند از برتري خود بهره ببرند. البته ما از اين هفته با حل مشکل رضايت نامه يکي از دروازه‌بان‌هايمان، شرايط بهتري داريم، هر چند براي بازي با راه آهن دو بازيکن خودمان را به خاطر حضور در رقابت‌هاي آموزشگاهي در اختيار نداريم.

اين هفته نونهالان پرسپوليس هم از ساعت 10 صبح روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) ميزبان تيم پارسيان خواهند بود.

فرامرز سلطاني، درباره پيروزي اخير تيم‌شان که با چهار گل رقم خورد گفت: در خانه حريف بازي نمي‌کرديم و آنها بازي را کاملا بسته بودند. با اين وجود بچه‌ها کاملا سوار بر بازي بودند تا اينکه 10 دقيقه به پايان بازي با زدن گل اول، قفل دروازه باز شد.

سرمربي نونهالان پرسپوليس در پايان گفت: امشب براي انجام دو بازي دوستانه راهي اروميه خواهيم شد که دوشنبه و سه شنبه برگزار مي‌شود.