زمان : 10 Tir 1391 - 01:11
شناسه : 53441
بازدید : 4852
قائم محمدی بركات كميته امداد و استمرار آن در جامعه را مرهون اخلاص موسس بزرگوار آن دانست در دیداردبير شوراي اطلاع رساني استان با مدير كل كميته امداد قائم محمدی بركات كميته امداد و استمرار آن در جامعه را مرهون اخلاص موسس بزرگوار آن دانست

یزدفردا :دبير شوراي اطلاع رساني استان با مدير كل كميته امداد حضرت امام خميني (ره) استان يزد  ديدار كرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی  " سيد عبدالمجيد قائم محمدي " روز چهارشنبه در ديدار با مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان ، عزت و افتخار جمهوري اسلامي ايران در جهان را يادآور شد و افزود: مردم كشورمان با ياري خداوند متعال توانسته اند در مقابل استكبار جهاني ايستادگي بورزند.

وي بركات كميته امداد و استمرار آن در جامعه را مرهون اخلاص موسس بزرگوار آن دانست و افزود: توكل به خدا در امام خميني (ره) موج مي زد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، ايجاد همدلي، ارتباط بين كارمند و مدير، ارتباط بين مردم و دستگاه و ارتباط بين كارمندان را از ديگر وظايف روابط عمومي هر سازمان ذكر كرد.

قائم محمدي در ادامه از مدير كل پيشين كميته امداد در استان به خاطر زحمات و تلاش هاي صورت گرفته قدرداني و  از درگاه خداوند متعال براي وي آرزوي موفقيت مسألت كرد.

وي همچنين براي مدير كل جديد كميته امداد امام خميني (ره) استان يزد آرزوي توفيق و موفقيت روز افزون كرد.

مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) نيز در اين ديدار با اشاره به اهميت اطلاع رساني توسط روابط عمومي در هر دستگاه اجرايي، به تشريح گستردگي حوزه هاي فعاليت كميته امداد امام خميني (ره) پرداخت.

" اكبري " فرهنگ سازي و اطلاع رساني را دو وظيفه اصلي كميته امداد برشمرد و اين نهاد را در اكثر زمينه ها از جمله بهداشت و درمان، مسكن، فرهنگي و ... نهادي فعال توصيف كرد.

وي توانمند سازي خانواده هاي تحت پوشش و توسعه مشاركت مردمي را از اولويت هاي كاري اين نهاد در چند سال اخير بيان كرد و گفت:  استان يزد رتبه اول كشور را در زمينه جمع آوري صدقات دارد.

اين مقام مسئول گفت: كميته امداد به سمت كاهش خدمات مستمر در حال پيش روي است و خودكفايي خانواده هاي تحت پوشش حاصل اين مقوله است.

اكبري در بخش ديگري از سخنان خود، رضايت رهبر معظم انقلاب اسلامي ( مد ظله العالي ) و رياست جمهوري از عملكرد كميته امداد امام خميني (ره) در سطح كشور را يادآور شد و افزود: كميته امداد به عنوان دستگاه برتر در زمينه اشتغالزائي معرفي شده است.

سرمايه گذاري در مناطق محروم  و عدالت در توزيع سرمايه از ديگر موارد تاكيد شده توسط مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) بود.