زمان : 12 Esfand 1385 - 17:15
شناسه : 5344
بازدید : 826
مناظره ملکي و باقرزاده در جمع ضد انقلاب مقيم کانادا مناظره ملکي و باقرزاده در جمع ضد انقلاب مقيم کانادا
مناظره ملکي و باقرزاده در جمع ضد انقلاب مقيم کانادا؛

ملكي :اپوزيسيون خارج از کشور يک قصه است ... 99 درصدتان جيرخوار آمريكا هستيد / باقرزاده:‌ ما به صورت علني با آمريكاييم شما در خفا

محمد ملکي از نيروهاي موسوم به ملي مذهبي گفت:اگر کسي در خارج از کشور در صداي امريکا عليه نظام ايران شعار بدهد و مثل 99 درصد آقايان جير خوار آمريكا و انگليس شود كه نمي توان به او اپوزوسيون گفت...

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي روز شنبه در جمع ضد انقلاب مقيم تورنتوي کانادا در نشست مناظره با حسين باقرزاده از عناصر ضد انقلاب خارج نشين شركت كرده بود با تاکيد بر اين که اپوزيسيون خارج از کشور يک قصه است ، افزود: من بارها چه در ايران و چه اينجا از طريق آقاي گنجي پيغام دادم که زياد خود را با امريکايي ها قاطي نکنيد  چرا که من معتقدم اگر کسي مي خواهد واقعا مبارزه کند بايد در ايران مبارزه کند و هزينه اش را هم بپردازد ولي متاسفانه خود گنجي نيز امروز يار غار آمريكايي ها شده است.
محمد ملکي در ادامه گفت: "من در چند مقاله خطاب به نسل جوان نوشتم که هيچ بيگانه اي در کوله پشتي اش آزادي را براي شما حمل نمي کند. اين شعار ناپلئون بود و ديديم که يک دروغ بزرگ تاريخي بود. فکر نکنيم اگر يک روزي امريکا بر مملکت و کشور ما مسلط شود ما به آزادي خواهيم رسيد. امريکا اگر خيلي عرضه دارد مملکت خودش را اداره کند و خودش را از اوضاعي که در عراق بوجود آورده نجات دهد."
 
در ادامه اين نشست حسين باقرزاده از عناصر ضد انقلاب خارج نشين با اشاره به اظهارات ملكي گفت:‌ شما كه مي گوييد ما با آمريكايي ها در ارتباط هستيم خوب است از روابط در خفاي خود و دوستانتان با آمريكايي ها حرف بزنيد ...فرق ما و شما اينست ما شفاف عمل مي كنيم ولي شما حرف و عملتان يكي نيست.

 باشگاه خبرنگاران جوان