زمان : 09 Tir 1391 - 04:53
شناسه : 53430
بازدید : 7604
مراسم اهدای جوایزجهانی  به مقام آوران یزدی مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 مکزيک+گزارش تصویری اختصاصی یزدفردا از مکزیکو سیتی مراسم اهدای جوایزجهانی به مقام آوران یزدی مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 مکزيک+گزارش تصویری به گزارش خبرنگاریزدفردا از مکزیک"تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هفدهمین دوره خبرگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ 2012 مکزیک بسیار خوب درخشیده و یک مقام نایب قهرمانی و دو مقام سوم جهانی را در این دوره از مسابقات بدست آورد . گفتنی است:در پی کسب موفقیت کاروان علمی تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هفدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ 2012 مکزیک مراسم استقبالی ساعت 9 صبح شنبه 10 تیر 91 با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه و استان ، از جلوی درب ورودی دانشگاه به سمت معراج شهدای گمنام دانشگاه برکزار می شود .

مکزیک خبرنگار یزدفردا :جوایز و کاپ های مقام آوران یزدی مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 مکزيک در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در مکیزیکوسیتی به قهرمانان علمی استان یزد اهداء شد.

به گزارش خبرنگاریزدفردا از مکزیک"تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هفدهمین دوره خبرگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ 2012 مکزیک بسیار خوب درخشیده و یک مقام نایب قهرمانی و دو مقام سوم جهانی را در این دوره از مسابقات بدست آورد .

در لیگ ربات امداد گرواقعی شاخه جابجایی اجسام با حضور تیم های قدرتمندی چون آلمان ، مکزیک و ... در رقابت بسیار نزدیک تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد توانست مقام نایب قهرمانی را کسب نماید ، همچنین در لیگ امداد گر واقعی شاخه توانایی حرکت و لیگ ربات امدادگر واقعی شاخه اصلی مقام سومی را از آن خود کرد .

این مقام ها در شرایطی به دست آمده که 400 تیم از بهترین دانشگاه ها و مدارس از 45 کشور جهان در آن شرکت داشتند.
 تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد سال گذشته در مسابقات جهانی ربوکاپ 2011 ترکیه مقام اول جهان را کسب کرده بود .

گفتنی است :در پی کسب موفقیت کاروان علمی تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هفدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ 2012 مکزیک مراسم استقبالی ساعت 9 صبح شنبه 10 تیر 91 با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه و استان ، از جلوی درب ورودی دانشگاه به سمت معراج شهدای گمنام دانشگاه برکزار می شود .

 

 

 

سایت خبری یزد فردا