زمان : 12 Esfand 1385 - 17:13
شناسه : 5343
بازدید : 1576
رضازاده سفیر ایران در ستاد مبارزه با مواد مخدر شد رضازاده سفیر ایران در ستاد مبارزه با مواد مخدر شد

رضازاده سفیر ایران در ستاد مبارزه با مواد مخدر شد 
قهرمان سنگین وزن جهان در پیامی برای جوانان کشورمان گفت : بهترین راه برای جلوگیری از اعتیاد جوانان روی آوردن به ورزش است. باید امکانات را فراهم کنیم تا گرایش جوانان به مواد مخدرکمتر شود. 
بهرام افشارزاده رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان عصر امروز با فدا حسین مالکی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دراین نشست که حسین رضازاده نیز در آن حضورداشت ، پیرامون محورهای مختلف بحث و تبادل نظرشد که مهمترین آن گسترش همکاریهای ستاد مبارزه با مواد مخدر با فدراسیون وزنه برداری بود .
افشارزاده ابتدا پس از تقدیر و تشکر از حمایتهای دبیرکل ورزش دوست ستاد مبارزه با مواد مخدر خواستارهمکاری بیشتراین نهاد با فدراسیون وزنه برداری شد. وی با نشان دادن چند عکس از سالن های وزنه برداری کشوربضاعت مالی این فدراسیون را بسیاراندک عنوان کرد و گفت : برای گسترش این ورزش مدال آور درعرصه جهانی و المپیک فدراسیون وزنه برداری نیازبه حمایت بیشتر دارد.
مالکی با ابراز تاسف از شرایط موجود دررشته وزنه برداری اظهار داشت : ستاد مبارزه با مواد مخدرتلاش می کند درجهت اعتلای ورزش در کشورهمکاری بیشتری با فدراسیون وزنه برداری داشته باشد و درهمین ارتباط درنشست با مهندس علی آبادی چگونگی ایجاد تعامل بیشتربین این ستاد و فدراسیون وزنه برداری مورد ارزیابی قرارمی گیرد.
افشارزاده در ادامه تصریح کرد : زدودن دوپینگ از ورزش وزنه برداری نیازمند توجه ، حمایت و حفظ آرامش ورزشکاران است و در این راه باید هزینه زیادی صرف کرد.
حسین رضازاده قهرمان نامی وزنه برداری جهان نیز در ادامه با تشکر از ستاد مبارزه با مواد مخدر از کمبود امکانات وزنه برداری دراستانهای کشورانتقاد کرد وگفت: من خودم با امکاناتی محدود در اردبیل به سطح اول ورزش کشور رسیدم و می دانم ورزشکاران درشهرستانها چطور خود را آماده حضور درمسابقات می کنند.
وی افزود : اعتقاد دارم اگرمی خواهیم در ورزش وزنه برداری حرف اول را درقاره آسیا بزنیم و درسطح جهان ماندگارباشیم باید از وزنه برداران جوان و استعدادها نوظهورحمایت کنیم و توجه لازم را به ورزشکاران رده ملی داشته باشیم.
قهرمان سنگین وزن جهان در پیامی برای جوانان کشورمان گفت : بهترین راه برای جلوگیری از اعتیاد جوانان روی آوردن به ورزش است. باید امکانات را فراهم کنیم تا گرایش جوانان به مواد مخدرکمتر شود.درپایان این نشست، مالکی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، حسین رضازاده را به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدرمعرفی کرد.

منبع خبر خبرگزاری مهر

یزدفردا