زمان : 07 Tir 1391 - 17:34
شناسه : 53345
بازدید : 8102
چاپ کتاب تربيت جنسي كودكان پيش از دبستان در واحد يزد چاپ کتاب تربيت جنسي كودكان پيش از دبستان در واحد يزد مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اقدام به چاپ کتاب تربیت جنسی کودکان پیش از دبستان (3 تا 6 سال ) نمود .

یزدفردا " مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اقدام به چاپ کتاب تربیت جنسی کودکان پیش از دبستان (3 تا 6 سال ) نمود .

غلامعلی مدیح دبیر شورای انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  گفت: کتاب مذکور توسط شهلا حسینی و با همکاری غفار کریمیان پور در دو فصل ، 90 صفحه و شمارگان دو هزار نسخه توسط دفتر انتشارات واحد یزد ، چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

وی افزود: در این کتاب سعی گردیده تا مطالب این کتاب به صورت ساده و قابل فهم بیان شود و مورد استفاده والدین ، مربیان پیش از دبستان ، معلمان ، دانشجویان رشته های علوم تربیتی ، روانشناسی ، مشاوره و تمام کسانی که به نوعی با مساله تربیت کودکان در گیر هستند ، قرار بگیرد .

مدیح ادامه داد : در فصل اول کتاب به تعریف هویت جنسی ، نقش پذیری و نظریه های روانشناسی موجود در این زمینه پرداخته شده و در فصل دوم ، مفهوم تربیت جنسی کودکان ، تعریف و مراحل رشد جنسی کودکان پیش از دبستان ، اهداف جنسی کودکان ، نحوه پاسخگویی به سئوالات جنسی کودکان و نقش خانواده و مراکز پیش دبستانی در تربیت کودکان به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است .

همچنین نویسنده کتاب نیز به دلیل اهمیت موضوع در این رابطه گفت :کودکان امروزی مکررا در معرض پیامهای جنسی فیلم ها ، تبلیغات ، برنامه ها و نمایش های تلویزیونی قرار دارند و این امر باعث دو چندان شدن اهمیت تربیت جنسی کودکان و یافتن راه حل هایی برای روشن ساختن این پیام ها برای کودکان شده است و هدف ما در این کتاب آشنا ساختن خواننده با تربیت جنسی به عنوان یکی از جنبه های تربیت کودکان پیش از دبستان می باشد .