زمان : 12 Esfand 1385 - 16:51
شناسه : 5334
بازدید : 4246
صدا و سيما برنامه گسترده‌اي براي خريد انيميشن دارد صدا و سيما برنامه گسترده‌اي براي خريد انيميشن دارد
صدا و سيما برنامه گسترده‌اي براي خريد انيميشن دارد 

عزت الله ضرغامي گفت: صدا و سيما برنامه‌هاي گسترده‌اي براي خريد توليدات پويانمايي داخلي و خارجي دارد.


«عزت الله ضرغامي» رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار سينمايي فارس از پيشنهاد برگزاري سالانه جشنواره انيميشن با مشاركت اين سازمان استقبال كرد و درباره پخش و راه‌اندازي شبكه‌اي مختص پويانمايي گفت: توليدات انيميشن متناسب با طيف گسترده مخاطبي كه دارد اگر در شبكه‌هاي مختلف توزيع شود،قطعا مي‌تواند كارآمد باشد. اما در صورتي كه ظرفيت و به خصوص مخاطب كودك و نوجوان افزايش پيدا كند و توان فراهم آوردن امكانات لازم را داشته باشيم. قطعا راه‌اندازي شبكه انيميشن كار مفيدي است كه در شرايط فعلي با توجه به اعتباراتي كه در اختيار داريم جزو اولويت‌ها و برنامه هاي صدا و سيما نيست.
«ضرغامي» همچنين از آمادگي سازمان صدا و سيما براي خريد پويانمايي‌هاي ايراني و خارجي خبر داد و گفت: سازمان آمادگي خريداري هر ميزان انيميشن كه در كشور توليد مي‌شود را داراست و از خريد پويانمايي‌هاي خارجي كه مناسب كودكان و نوجوانان ايراني باشد استقبال مي‌كند.
وي موافقت خود را با برگزاري ساليانه جشنواره پويانمايي اعلام كرد و با بيان اينكه سازمان صدا و سيما تفكيك دوسالانه را به جشنواره‌اي مختص نمايش توليدات صدا و سيما و نمايش فيلم‌هاي هنري را مي‌پذيرد، گفت: ما موافق برگزاري هرساله اين جشنواره هستيم و حتما پيگيري‌هاي لازم را براي انجام آن تقويت مي‌كنيم