زمان : 05 Tir 1391 - 19:20
شناسه : 53267
بازدید : 5989
غفلت اقای فلاح زاده یا غفلت اقای شهردار(1نظر) غفلت اقای فلاح زاده یا غفلت اقای شهردار(1نظر) میرزا محمد کاظمینی

میرزا محمد کاظمینی

جناب فلاح زاده نسبت به طرحهای آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد اهتمام کامل داشته بطوری که طراحی ساختمان دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد را طی جلسه ای با حضور مقامات عمرانی و اجرا ئی یزد نهادینه کرده اند .

البته در همه استانها امام جمعه و نماینده ولی فقیه دفتر و پایگاهی ثابتی در مرکز شهرها داشته و دلیل آنکه تاکنون در یزد چنین دفاتری ایجاد نشده بدلیل آن بوده که شهید بزرگوار محراب حضرت ایت الله صدوقی (ره) و فرزند شایسته ایشان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی (ره) به صورت سنتی از منزل شخصی استفاده می نمودند و مشکلی که الان برای دفتر امام جمعه یزد وجود دارد در زمان آیت الله مرحوم خاتمی نیز وجود داشت .

علی ایحال یک دفتر و پایگاه مردمی در متن شهر ، از ضروریات حوزه نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه یزد  است که باید با جدیت توسط مقامات اجرائی استان بخصوص آقای فلاح زاده و شهردار محترم جناب آقای میروکیلی پیگیری شود .

و اما چند سوال

1_چرا طرح گاراژ رضوانی با آن همه امضاء و صورت جلسه ، جنبه اجرائی بخود نگرفته است ؟

2_ آیا ارزش پیگیری کار دفتر رهبری در استان با طرحهای آبخیزداری و پرورش ماهی و میگو و ساخت پل و رنگ آمیزی شهر کمتر است ؟

نکته :

فلاح زاده و میروکیلی در طرح جامع آستانه امامزاده جعفر (ع) نام خود را جاودانه نمودند انشا ا... تا فرصت اندکی که برای حضرات وجود دارد و در مسند قدرت هستند طرحهای علمی و معنوی چون ساخت مصلی _ حوزه جامع علمیه و دفتر نماینده ولی فقیه را اجرائی نمایند .