زمان : 04 Tir 1391 - 21:58
شناسه : 53221
بازدید : 5682
زمین جنب دادگستری یزد در بلوار مدرس ملک دادگستری است و کوچه نیست. مدیر کل دادگستری استان یزد: زمین جنب دادگستری یزد در بلوار مدرس ملک دادگستری است و کوچه نیست. مدیر کل دادگستری استان یزد گفت: زمین جنب دادگستری یزد واقع در بلوار مدرس ملک دادگستری است و کوچه نیست و پول آن نیز به مسکن و شهرسازی یزد پرداخت شده است.

اعظم السادات میرجلیلی  خبرنگار یزد فردا – غلامحسین حیدری درنشست خبری ودرپاسخ به سئوال خبرنگار یزد فردا در مورد ساختن پارکینگ توسط دادگستری کل استان یزد در کوچه  جنب این اداره کل واقع در بلوار مدرس ، گفت: این زمین خیابان و کوچه نیست و ما زمین را که گرفتیم برای دادگستری استان یزد تا کنار ساختمان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد بود و همه هزینه آن نیز پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در طرح هادی شهر نیز این محل متعلق به دادگستری کل استان یزد است و استاندار یزد نیز طی بازدیدی که داشت عنوان نمود تابلویی توسط مسکن و شهرسازی نصب شود و ملکیت آن اعلام شود  که بعدا بدلیل نیاز نبودن اقدام نشد البته در کنار این محل و پایین تر خیابانی در دست اقدام است و مسیر دسترسی برای اهالی طراحی شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: توسط شورای شهر یزد نیز این مورد اعلام شده است و در جریان هستند و لذا در این محل پارکینگ دادگستری ایجاد می شود .

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار یزد فردا که چه ضمانتی وجود دارد در این محل نیز مثل کوچه فعلی دادگستری در خیابان فرخی  زنجیر کشیده نشود و اختصاصی نشود ، گفت: از آنجاییکه این زمین متعلق به دادگستری کل استان یزد است و همه هزینه آن نیز به مسکن و شهرسازی یزد پرداخت شده لذا شاید در آینده اینگونه هم بشود ولی برای رفت و امد اهالی همانگونه که گفتم محلی پایین تر با هزینه دادگستری استان در دست اقدام است.