زمان : 12 Esfand 1385 - 16:32
شناسه : 5320
بازدید : 632
از صاحبان مقالات برتر همايش كشوري توسعه ‪ IT‬در يزد تجليل شد از صاحبان مقالات برتر همايش كشوري توسعه ‪ IT‬در يزد تجليل شد

از صاحبان مقالات برتر همايش كشوري توسعه ‪ IT‬در يزد تجليل شد 


در آيين اختتاميه جشنواره كشوري توسعه ‪ IT‬از صاحبان ‪ ۵۷‬مقاله برتر اين همايش تجليل شد.

همايش ياد شده از چهارشنبه هفته گذشته در مركز تربيت معلم شهيد پاكنژاد يزد آغاز شد و روز شنبه پايان يافت.

به گزارش امروز سازمان آموزش و پرورش استان يزد، مجموعا ‪ ۱۷۴‬مقاله به دبيرخانه اين همايش ارسال شده بود كه ‪ ۵۷‬مقاله برتر به صورت سخنراني و پوستر در اين همايش ارائه شد.

موضوعات مقالات برتراين همايش درزمينه‌الگوهاي ساختاري‌استانداردهاي آموزش فن‌آوري اطلاعات معلمان،طراحي‌الگوهاي مبتني برآي تي بر حسب آموزش ضمن خدمت، نقش مدارس هوشمند در توسعه آموزش و پرورش و بررسي نقاط قوت و ضعف بود.

كنفرانس يادشده با حضور يك هزارنفر از كارشناسان ‪ IT‬كشور و باهدف تبادل تجربه‌ها در فن‌آوري اطلاعات، آسيب شناسي و چالش‌هاي فراروي آن و ارتقاي سطح علمي معلمان و كاربران فناوري اطلاعات به همت سازمان آموزش و پرورش استان يزد برگزار شد.

معاون دفتر ارتقاي مهارت‌هاي حرفه‌اي و تربيت معلم وزارت آموزش و پرورش در آيين اختتاميه‌اين همايش گفت:انسان مي‌خواهدمهارت‌هاي زندگي مسالمت آميز در دنياي امروز را بياموزد.

علي دهقانپور افزود:آموزش‌ها بايد به همراه پرورش قابليت ها،حفظ و تكامل هويت ديني وملي به همراه‌ظهورفرهنگ و هويت جهاني و آموزش فن‌آوري‌هاي نوين باشد.

عضو هيات علمي دانشگاه يزد هم در اين مراسم گفت: در كشور ايران، سه زيرساخت فيبر نوري، ماهواره و راديو مايكروويو وجود دارد و به اين لحاظ مشكلي نيست.

اسفنديار اختياري گفت: اطلاعات محتوي "وب" به زبان فارسي كمتر از يك دهم درصد است و شاخص‌هاي بين‌المللي فن آوري اطلاعات و ارتباطات، زير ساخت ‪ ICT‬و دسترسي به آن، ميزان دسترسي به آي سي تي و به‌كارگيري آن توسط افراد و خانواده‌ها، حوزه محصولات اين بخش را شامل مي‌شود.

یزدفردا