زمان : 03 Tir 1391 - 19:41
شناسه : 53141
بازدید : 4428
گزارش تصویری یزدفردا از مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 در مکزیکوسیتی اختصاصی یزدفردا از مکزیکوسیتی گزارش تصویری یزدفردا از مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 در مکزیکوسیتی

گزارش تصویری یزدفردا از مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 در مکزیکوسیتی

مکزیکوستی -خبرنگار یزدفردا :صبح سه شنبه مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 در مکزیکوسیتی پایتخت کشور مکزیک در رشته های مختلف آغاز شد.

بیش از 20 تیم رباتیک ایرانی دانشجویی و دانش آموزی موفق به کسب مجوز شرکت در این دوره از مسابقات شده اند و پس از آلمان ، ایران دارای شلوغ ترین کاروان است.

تیم رباتیک امدادگر دانشگاه آزاد یزد تنها نماینده یزد در این دوره از مسابقات است که در سال 2011 در کشور ترکیه موفق به کسب مقام اول در رشته جابه جایی و مقام چهارم در شاخه امدادگر واقعی شده است.

تیم امدادگر دانشگاه آزاد یزد موفق به کسب مجوز حضور در  مرحله نیمه نهایی شد

.در این دوره از مسابقات 12 تیم از کشور های مختلف جهان از جمله آمریکا، آلمان ، مکزیک، تایلند ،ایران و ... مجوز شرکت در این دوره از مسابقات را کسب کرده اند.

از این 12 تیم فقط 6 تیم موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی  شده اند .

از آنجا که در این مرحله  تنها 3 تیم مجوز شرکت در مرحله فینال را بدست خواهند آورد، مرحله نیمه نهایی حکم یک فینال را داشته و هر کدام از این 6 تیم که به مرحله فینال راه یابند  مقام جهانی این دوره از مسابقات را بدست آوده اند .