زمان : 03 Tir 1391 - 17:20
شناسه : 53136
بازدید : 3665
 موسوی طلبه مجاهد بحرینی دریزد:  تبعیت از ولایت را رمز پیروزی و ثمردهی نهال بیداری اسلامی خواند+تصاویر جشن بزرگ "بعثت پیامبر بیداری یا طلبه مجاهد بحرینی، سید یاسین موسوی دریزد موسوی طلبه مجاهد بحرینی دریزد: تبعیت از ولایت را رمز پیروزی و ثمردهی نهال بیداری اسلامی خواند+تصاویر مردم بحرین با بیانات امام خامنه ای (حفظه الله)، امید و نشاط و حرارت میابند و راه خود را محکم ادامه می دهند

یزدفردا : در سالروز بعثت رسول مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) جشن بزرگ "بعثت پیامبر بیداری"به همت این هیأت برگزار شد.

به گزارشیزدفردا بنابراعلام  هیئت انصار ولایت یزد"در این مراسم که با استقبال پر شور اقشار مختلف دارالعباده همراه بود، طلبه مجاهد بحرینی، سید یاسین موسوی به بررسی ابعاد مختلف بیداری اسلامی کشورهای منطقه و به ويژه بحرین پرداخت.

وی بعثت رسول مکرم اسلام را بیداری عظیم خواند و حرکت ایشان را اقدامی برای  بیدار کردن فطرت خفته بشریت خواند.

وی افزود: مردم زمان رسول الله (ص) به خوابی عمیق فرو رفته بودند که خداوند رسول خود را در میان ایشان بر انگیخت تا پیامش را بر آنان بخواند و ایشان را بیدار کند. همینطور امام خمینی(ره) نیز  در غفلت مردم فریاد انقلابی خویش را سرداد و مردم را به سوی پیام الهی رهنمون شد.

وی با اشاره به سختی های قیام رسول الله (ص) استقامت امت ها را لازمه نتیجه بخش بودن حرکت بیداری اسلامی دانست.

 سید یاسین موسوی ، با اشاره به نقش مهم و کلیدی راهنمایی ها و ارشادات رهبر معظم انقلاب در پیشبرد قیام های منطقه، تبعیت از ولایت را رمز پیروزی و ثمردهی نهال بیداری اسلامی خواند .

وی گفت::  مردم بحرین با بیانات امام خامنه ای (حفظه الله)، امید و نشاط و حرارت میابند و راه خود را محکم  ادامه می دهند.

 در ادامه سید یاسین موسوی، به تشریح ابعاد گوناگون قیام مردم بحرین و بخشی از تاریخ معاصر آن کشور پرداخت و ، مقاومت مردم بحرین در عین فشار ها و شدت سختگیری های نظامی و سیاسی  را تحسین برانگیز خواند و ملت خود را ملتی مقاوم و ثابت قدم دانست و به وعده الهی، پیروزی قطعی از آن آنهاست.

در این مراسم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد، تعدادی از علما، فرماندار یزد و جمعی از مسئولین انتظامی یزد حضور داشتند

از دیگر برنامه های این جشن برپایی کرسی تلاوت و اجرای قرائت قرآن کریم توسط قاری برجسته کشوری  شهرجردی و قرائت زیارت حضرت رسول مکرم اسلام(ص) و همچنین مولودی خوانی مداحان اهلبیت (ع) بود

این برنامه در راستای منویات ولی امر مسلمین حضرت ایت الله خامنه ای  مبنی بر توجه هرچه بیشتر و تبیین ابعاد نهضت بیداری اسلامی برگزار گردید .