زمان : 02 Tir 1391 - 23:22
شناسه : 53116
بازدید : 4593
دخیل عباس زارع زاده:رفع محرومیت از تمامی حوزه انتخابیه را از مهمترین اولویت های کاری من است(1نظر) زارع زاده نماینده مجلس در شورای اداری شهرستان خاتم؛ دخیل عباس زارع زاده:رفع محرومیت از تمامی حوزه انتخابیه را از مهمترین اولویت های کاری من است(1نظر) رقابت در جریان انتخابات را امری طبیعی است و این رقابت ها باید پس از انتخابات به رفاقت تبدیل شود

 یزدفردا :حجه الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارعزاده در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم که صبح روز سه شنبه در فرمانداری هرات با حضور ائمه جمعه خاتم  و بخش مروست، فرماندار و دیگر مسئولین اسن شهرستان برگزار شد با  گرامیداشت فرارسیدن ایام سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش در هفتم تیر ماه ۶۱، اظهار داشت :رفع محرومیت از تمامی حوزه انتخابیه را از مهمترین اولویت های کاری من است.

نماینده مهریز، بافقّ بهاباد، خاتم و ابرکوه ، رقابت در جریان انتخابات را امری طبیعی دانست و افزود: این رقابت ها باید پس از انتخابات به رفاقت تبدیل شود و اینک با همکاری و تعامل با همه اصحاب فکر و صاحبنظران در تمامی عرصه ها فقط و فقط به فکر خدمت به مردم و رفع محرومیت ها از منطقه با در نظر گرفتن عدالت علوی باشیم.

زارع زاده با اشاره به گوشه ای از محرومیت ها و کمبودهای شهرستان محروم خاتم  همکاری تمامی دستگاههای دولتی و عموم مردم در این راستا  را خواستار شد.

در ابتدای این نشست فرماندار خاتم گفت: ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و حل مشکل بیکاری از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است.

محمد علی شاه حسینی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۳۹۱ توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مسئولان باید  تمام توان خود را در راستای تحقق و عملی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب به کار ببندند.

وی مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه و رسالت مسئولان را در شرایط کنونی ، ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و با بیان اینکه شهرستان خاتم همانند دیگر شهرستان های استان از ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال برخوردار است، بیان داشت: مسئولان وظیفه دارند برای رفع کمبودهای موجود در این حوزه تلاش کنند.

فرماندار خاتم ، ایجاد فرصت‌های شغلی و تولید اشتغال به ویژه برای جوانان را مهم خواند و ادامه داد: وجود مشاغل مناسب از وقوع بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری می‌کند.

این مقام مسئول تلاش، همدلی و یکپارچگی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را مهم‌ترین عامل در راستای رونق و توسعه اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد : راه اندازی دو واحد صنعتی کاشی و سرامیک ، کشت گیاهان گلخانه ای و اعطای تسهیلات بانکی  به فعالان عرصه کشاورزی کمک قابل توجهی به رونق و توسعه اشتغال می‌کند.

در ادامه حجج اسلام فاطمی بصیر و حسینی ائمه جمعه شهرهای هرات و مروست نیز طی سخنانی ضمن تبریک انتخاب حجه الاسلام زارعزاده به عنوان نماینده مردم با اشاره به ظرفیت های شهرستان و نیازها و مطالبات مردم، خواهان پیگیری و همکاری نماینده و مسئولان در خصوص رفع مشکلات شدند .