زمان : 02 Tir 1391 - 19:21
شناسه : 53103
بازدید : 2629
 انتقاد یک نماینده از  افزایش ناگهانی قیمت نان انتقاد یک نماینده از افزایش ناگهانی قیمت نان

یزدفردا:کیفیت قوت لایموت مردم هر روز بد‌تر از دیروز می‌شود و در این راستا بی‌شک طی روزهای آینده وزرای کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به خانه ملت احضار می‌شوند.
نماینده مردم شفت و فومن در دوره‌های هفتم ونهم مجلس شورای اسلامی از افزایش ناگهانی قیمت نان انتقاد کرد و گفت: کیفیت قوت لایموت مردم هر روز بد‌تر از دیروز می‌شود و در این راستا بی‌شک طی روزهای آینده وزرای کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به خانه ملت احضار می‌شوند.

ناصر عاشوری قلعه رودخانی ظهر امروز ، در واکنش به گران شدن قیمت نان اظهار داشت: قرار بر این بود نان در ۲ تا ۳ مرحله گران و یارانه آن نیز حذف بشود به شرط اینکه کیفیت تولید آن بالا نیز برود.

وی اذعان کرد: نه تنها کیفیت نان بالا نرفته و بد‌تر از گذشته شده، قیمت آن هم افزایش یافته و مردم از این بابت ابراز گله‌مندی می‌کنند.

معاون اسبق امور مجلس وزارت بازرگانی، تصریح کرد:هم نان را برای مردم گران کردیم، هم کیفیت نان فرقی نکرده و بد‌تر از گذشته شده است واین مسئله پذیرفتنی نیست.

عاشوری قلعه رودخانی، تصریح کرد: هرچه قدر بیائیم، مصاحبه بکنیم وعدد و رقم بدهیم، مردم وضعیت فعلی را می‌بینند و نمی‌توانیم واقعیت را انکار بکنیم.

وی با اشاره به تذکر اخیر خود به رئیس شرکت بازرگانی داخلی ایران به عنوان تامین کننده آرد وگندم کشور، یاد آورشد: به آقای قبادی گفتم، شما نان را گران کردید ولی کیفیت آن هیچ فرقی نکرده و بد‌تر هم شده است.

این مسئول با بیان اینکه هر روزه در گیلان نان مورد نیاز را شخصآ خریداری می‌کند، تاکید کرد: گرانی سرسام آور بیداد می‌کند و و در این راستا حتمآ طی روزهای آینده وزرای کشاورزی و تجارت به خانه ملت احضارمی‌شوند.

عاشوری قلعه رودخانی، اضافه کرد: اگرنان خریداری شده‌‌ همان ساعت که خریداری شده استفاده بشود، قابلیت خوردن دارد در غیر این صورت مردم نمی‌توانند استفاده کنند و احتمال دارد مردم به مریضی و سوء هاضمه دچار بشوند.

وی در پایان خطاب به مسوولان دولتی کشوری و استانداری گیلان، اظهارکرد: به داد مردم برسید، نان را گران کردیم ولی کیفیت آن بد‌تر از دیروز گردیده است.

منبع:  ایلنا