زمان : 01 Tir 1391 - 13:16
شناسه : 53054
بازدید : 2183
قدردانی استانداری یزد ازتلاش های  امور اقتصادی و دارایی استان در سالگرد ارتحال امام قدردانی استانداری یزد ازتلاش های امور اقتصادی و دارایی استان در سالگرد ارتحال امام

استانداری یزد تلاش های سازمان امور اقتصادی و دارایی این استان را در راستای بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  ستود.

به گزارش خبرنگار يزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد،  " سعید عبداللهی " مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در نامه ای از تلاش های این مجموعه در این راستا قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: انقلاب اسلامی مولود عاشورا و الهام گرفته از مکتب سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) است که با رهبری های پیامبر گونه امام راحل عظيم الشان، معادلات استکبار حاکم بر جهان را فرو ریخت و نور امیدی در دل مستضعفان و محرومان عالم تابانید و به لطف و عنایت الهی زمینه ساز ظهور آخرین حجت حق و منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.

سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد در برنامه ها و مراسم سالگرد ارتحال امام راحل حضوری فعال و با نصب پارچه و بنر و تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، این مناسبت را گرامی داشت.